کد خبر: ۸۷۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۷

آیا تحکیمی‌های تحریمی از کروبی حمایت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالی که هیچکدام از گروه‌های 18 گانه جبهه اصلاحات از کاندیداتوری مهدی کروبی حمایت نکرده‌اند، وی قصد دارد اصلاح طلبان منتقد را به حمایت از خود متمایل کند. 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، یکی از تشکل‌های قدیمی اردوگاه اصلاح‌طلبان که طی این‌ سال‌ها همواره در موضع انتقادی نسبت به سیاست‌های احزاب عمده اصلاح طلب بوده است، دفتر تحکیم وحدت است که برخی شواهد از جمله دیدار پنج‌شنبه شب شورای مرکزی دفتر تحکیم با مهدی کروبی،‌ از گرایش این تشکل دانشجویی سیاسی به حمایت از مهدی کروبی حکایت دارد. 

اعلام نظر دفتر تحکیم وحدت(طیف علامه) نسبت به کروبی [+]

دفترتحکیم وحدت که از اولین تشکل‌های حامی کاندیداتوری سید محمد خاتمی در خرداد 76 بود، پس از مدتی حضور در ائتلاف 18 گانه اصلاح‌طلبان، در ابتدای دهه هشتاد ضمن انتقاد از مشی این‌ گروه‌ها و سر دادن شعار «دوری از قدرت» و «دیده‌بانی جامعه مدنی» از این ائتلاف خارج شد. 

از همان زمان نیز احزاب عمده اصلاح طلب از جمله مشارکت و سازمان مجاهدین نیز البته این تشکل دانشجویی را متهم به رادیکالیسم و تندروی کرده‌اند. 

کروبی: رییس جمهور شوم، دانشجویی ستاره‌دار نمی‌شود [+]

پیشنهادات کروبی برای اصلاح قانون اساسی [+]

گفته می‌شود، بیانیه سوم مهدی کروبی در خصوص حقوق شهروندی و پیشنهاد اصلاح قانون اساسی از سویی و حضور چهره‌هایی که طی این سالها انتقادات صریحی را علیه احزاب اصلاح طلب و شخص سید محمد خاتمی ایراد کرده‌اند مانند عباس عبدی، ‌یوسفی اشکوری، کرباسچی و مهاجرانی از سوی دیگر و نیز حمایت‌های کروبی طی سالهای گذشته از دانشجویان سیاسی بازداشت شده از جمله عوامل مهم در حمایت احتمالی دفتر تحکیم وحدت از رییس مجلس ششم به شمار می‌رود. 

گفتنی است، دفتر تحکیم وحدت پس از انتخابات مجلس هفتم تاکنون در هیچ انتخاباتی اعلام مشارکت نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین