کد خبر: ۸۷۰۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

شغل عجیب عمو کاووس نون خ در جبهه لو رفت!

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس در سریال نون خ است که در ادامه عکس و بیو گرافی از این بازیگر می‌خوانید.
شغل عجیب عمو کاووس نون خ در جبهه لو رفت!
آفتاب‌‌نیوز :

ماشاالله وروایی، عمو کاووس سریال نون خ که با شیرینی لهجه و هنرنمایی جذاب خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران سریال نون خ شده است، در گذشته عضوی از نیروی هوایی بوده و تصاویری از آن دوران نیز در اینستاگرام ماشاالله وروایی منتشر شده است.

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود.

سریال نون خ در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان‌های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم اکنون در نوروز ۱۴۰۲ در حال پخش است، همچنین این سریال سه سال از پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما بوده است.

ماشاالله وروایی سال ۴۷ وارد خدمت نظام در تهران شد وی در دوران جنگ کار‌های نمایشی را با افراد نظامی، ارتشی و هوانیروز می‌ساختند و در جبهه‌ها برای رزمندگان اجرا می‌کردند.

ماشاالله وروایی به همراه غلامحسین لطفی برای تلویزیون کرمانشاه، ایلام و کردستان کار‌های طنز انجام می‌داد. اوج درخشش او در سال ۹۹ با سریال نوروزی نون خ با بازی در نقش عمو کاووس می‌باشد.

وضعیت تاهل ماشاالله وروایی 

از همسر و فرزندان وی اطلاعات زیادی در دسترس نمی‌باشد. این بازیگر برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ و در سریال نون خ ۱، از قاب تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید. در ادامه تصاویری جدید و قدیمی از این بازیگر دوست داشتنی مشاهده می‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین