کد خبر: ۸۷۱۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۱

هماهنگی آبادگران جوان با اصولگرایان در انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جمعیت آبادگران در مورد موضع تشکل متبوعش در انتخابات آتی اظهار کرد: «در مورد انتخابات هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم ولی هماهنگ با گروه‌های اصولگرا عمل خواهیم کرد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حسن بیادی در گفت‌و‌گو با ایسنا با انتقاد از طرح دولت ائتلافی گفت: «به نظر من همان‌طور که بارها نیز مطرح کرده‌ام مناسب بود در ابتدا کمیته‌ ائتلافی متشکل از سران موثر اصولگرا تشکیل می‌شد و آن‌ها برای طرح دولت ائتلافی سیاستگذاری و کاندیداها و برنا مه‌های دولت ائتلافی را برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌کردند». 

وی ادامه داد: «در حال حاضر کسانی در دولت ائتلافی حضور دارند که خود از جمله کسانی هستند که ممکن است در انتخابات کاندیدا شوند و این مناسب نیست». 

بیادی با انتقاد از تخریب‌هایی که در مورد برخی از کاندیداها صورت می‌گیرد نیز گفت: «تائید کاندیداها وظیفه‌ شورای نگهبان است نه اشخاص و نباید برخی از افراد با تخریب، حیثیت کاندیداها را زیر سوال ببرند».

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان همچنین خبر داد که در حال حاضر این تشکل در حال مشخص کردن مسوولان استانی خود است و در ماه آینده نشست استانی این جمعیت برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه اظهار کرد: «اولین کنگره جمعیت آبادگران جوان نیز اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد». 

بیادی همچنین با اشاره به اهمیت نقد منصفانه و تاثیرگذاری آن در پیشرفت کشور و اصلاح امور، گفت: «نقد با تخریب متفاوت است و ما تاکید بر این داریم که نباید کاندیداها تخریب شوند. کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند به صورت مرموز اهداف آمریکا را پیگیری می‌کنند؛ چراکه آن‌ها به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور هستند نه وحدت و هماهنگی».

بیادی گفت: «به نظر می‌رسد به صورت ناخودآگاه طرفداران برخی از کاندیداها به دنبال پیروزی در مشارکت حداقلی هستند؛ چراکه احتمال می‌دهند در مشارکت حداکثری مردم به پیروزی نمی‌رسند و این مخالف فرمایشات مقام معظم رهبری است که بر مشارکت حداکثری و شاداب بودن انتخابات تاکید دارند. شادابی در انتخابات با تعدد کاندیداها حاصل می‌شود نه با کاندیداتوری یک یا دو نفر».

وی با بیان این‌که " برای نظام مهم این است که افراد و مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند نه این‌که افراد به چه کسی رای می‌دهند" گفت: «همان‌طور که گفتم تائید کاندیداها بر عهده‌ شورای نگهبان است و کسانی که تائید می‌شوند چهره‌های مورد قبول نظام هستند و نباید مورد تخریب و اهانت قرار گیرند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین