کد خبر: ۸۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

نسیم ادبی نمایش یک نفره اجرا می‌کند

«یادگار» را مهرداد کوروش‌نیا نوشته و کاگردانی کرده. این نمایش مونولوگی است با بازی نسیم ادبی از نیمه دوم آبان روی صحنه تالار چهارسوی تئاتر شهر می‌رود. 
نسیم ادبی نمایش یک نفره اجرا می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

نسیم ادبی از بازیگران شناخته شده و توانمند تئاتر است، نسیم ادبی سال ۹۸ نمایش «قصه ظهر جمعه» را کارگردانی کرد. نمایش «قصه ظهر جمعه» که به شیوه‌ای ناتورالیستی خاطرات اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ را در ذهن مخاطب زنده می‌کرد. او در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دو بخش نمایشنامه نویسی و کارگردانی تازه‌های تئاتر ایران مورد تقدیر قرار گرفت. حالا او قرار است با حضور در نمایش «یادگار» روایتگر عاشقی و دلدادگی، دلبستگی و فراق با نگاهی متفاوت روایت کند.

این نمایش، با شیوه نمایش‌های بدون میزانسن قرار است اجرا شود. بازیگر، راوی قصه است و فضاسازی با استفاده از تصاویر ویدیوپروچکشن، صدای دالبی، نور‌های طراحی شده با لیزر برای القای مفهوم، شکل می‌گیرد.

نمایش «یادگار» نوشته و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از ۱۶ آبان‌ماه در تالار جهارسوی تئاترشهر، ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

نسیم ادبی در تلویزیون در دو سریال «محرمان» و «رحیل» به ایفای نقش پرداخته. بازی در دو فیلم سینمایی «نمور» و «خائن کشی» از کار‌های جدید این بازیگر تئاتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین