کد خبر: ۸۷۱۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۴۴

ابراهیمی: نمی‌گذاریم مساجد ستاد تبلیغاتی احمدی‌نژاد شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین ابراهیمی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرده است که مساجد در اختیار هیچ جریانی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت الاسلام ابرهیمی طی گفتگویی که در شماره روز دوشنبه اعتماد منتشر شده است، در خصوص برخی شائبه‌ها در مورد حمایت مساجد از یک کاندیدای خاص گفته است: «در نمازهای جمعه مقام معظم رهبری و خود شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید دارند که از تریبون نمازهای جمعه استفاده مصداقی برای کاندیدایی نشود. بنده هم به عنوان مسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات توصیه کرده‌ام که در مساجد پایگاه احزاب و جریانات درست نکنند. قداست مساجد حفظ شود. برای سخنرانی همه کاندیداها می‌توانند به مساجد بروند، حرف‌هایشان را بزنند، روشنگری کنند و مواضع خود را برای مردم بگویند. این لازم و شایسته است اما اینکه در مسجد بین جریانات مختلف نزاع دربگیرد یا مسجد تبدیل به ستاد به نفع برخی جریانات شود در شأن مساجد نیست و بنده بخشنامه کرده‌ام به شدت جلوگیری شود». 

وی افزوده است: «از سوی دیگر توصیه کردم با هیات‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات کاملاً همکاری شود چون صندوق‌های بسیاری در مساجد گذاشته می‌شود. مساجد ما هم تاکنون به صورت رایگان همکاری کرده‌اند. همچنین بیان مطالب، ایجاد شور و شوق و آوردن مردم به صحنه انتخابات از وظایف همه مردم است و ائمه جماعات نیز این کار را برعهده دارند. اما مساجد و تریبون نماز جمعه قطعاً نباید تریبون جریان خاصی باشد».
 
ابراهیمی در عین حال گفته است: «مسجدی‌ها علاقه‌مند به فردی و منجمله آقای احمدی‌نژاد هستند. متدینان گرایش‌شان به این سمت و سو است اما اینکه تریبون در اختیار دارند نه، این مساله وجود ندارد. این حق مردم هم است. مردم به صرف اینکه مسجد می‌آیند نباید جلوی اعتقادات‌شان گرفته شود، به هر کس گرایش و علاقه دارند باید بتوانند رای دهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
اگر راست می گویند که می خواهند مساجد پایگاه احزاب نشود، پایگاههای بسیج را که دقیقا حزبی عمل می کنند از مساجد جمع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
تیتر کجا ، متن کجا !!؟ آفرین، بارک الله، احمدی‌نژاد با سر از صدر به زیر اوفتاد! اینم شد تبلیغات!!؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین