کد خبر: ۸۷۱۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶
رستگاری ژاوی و دوستان در سن‌سباستین

لالیگا اسپانیا/ آرائوخو فرشته نجات بارسلونا شد

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با تک گل دقایق پایانی، رئال سوسیداد را مغلوب کند.
لالیگا اسپانیا/ آرائوخو فرشته نجات بارسلونا شد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های رئال سوسیداد و بارسلونا از هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه رئاله آرنا (سن سباستین) با قضاوت خاویر روهاس برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

شاگردان ژاوی هرناندز که اخیرا در ال کلاسیکو شکست خورده بودند برای حفظ فاصله با مادریدی‌ها و البته خیرونا شگفتی‌ساز به ۳ امتیاز این دیدار مقابل یکی از نماینده‌های اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا نیاز شدیدی به برد داشتند که موفق شدند در دقایق پایانی به این امر دست پیدا کنند.

در جریان بازی این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و خبری از بازی مالکانه تیم فوتبال بارسلونا در این دیدار نبود. مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا ستاره اول این دیدار بود و بارها با واکنش‌های تماشایی خود مانع از گلزنی بازیکنان سوسیداد شد.

بارسلونا در این دیدار خیلی دیر به خودش آمد و موقعیت‌های جدی این تیم در دقایق پایانی به‌دست آمد. ابتدا رونالد آرائوخو یک ضربه به سمت دروازه میزبان راهی کرد که الکس رمیرو با واکنش تماشایی مانع از باز شدن دروازه سوسیداد شد ولی در نهایت بازیکن بارسا موفق شد در دقیقه ۴+۹۰ روی ارسال زیبا ایلکای گوندوگان اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.

با این نتیجه بارسلونا با ۲۷ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و رئال سوسیداد نیز با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین