کد خبر: ۸۷۱۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۳

آقایی: قرائت گزارش تفریغ بودجه بر رای احمدی‌نژاد تاثیرگذار است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمسیون عمران مجلس قرائت گزارش تفریغ بودجه 86 در صحن علنی مجلس را بدون تردید در رای مردم به احمدی‌نژاد و دولت اصولگرا در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری تاثیرگذار دانست.

علی‌اکبر آقایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت: «با توجه به این قضیه بهتر بود که با در نظر گرفتن احتمال آثار منفی این گزارش در این مقطع زمانی قرائت آن به تاخیر می‌افتاد».

نماینده سلماس در مجلس، گفت: «درست است که برخی واقعیات در جامعه وجود دارد و دیوان محاسبات هم از جمله نهادها و ارگان‌های مجلس است و بازوی نظارتی مجلس به حساب می‌آید اما با توجه به شرایط ویژه نزدیک به انتخابات باید با تامل بیشتری در این زمینه اقدام می‌شد».

رئیس کمیسیون عمران مجلس، دیوان محاسبات را مرجعی معرفی کرد که گزارشات آن به مرجع قضایی ارائه می‌شود می‌گفت: «البته ممکن است در آنجا هم استدلال‌های خاصی در مورد یک گزارش وجود داشته باشد لذا او در این برهه زمان و با این اوصاف نباید گزارش تفریغ بودجه 86 در صحن علنی مجلس قرائت می‌شد».

آقایی با تاکید بر اینکه قطعاً این اتفاق در انتخابات ریاست جمهوری دهم و رای به احمدی‌نژاد تاثیر دارد خاطرنشان کرد: «بر این اساس باید این احساس می‌شد که قرائت آن ممکن است فعلاً به صلاح نباشد».

این نماینده مجلس در پایان گفتگوهای خود با آفتاب تاکید کرد: «اگر این گزارش با تاخیر هم خوانده می‌شد چیزی را از دست نمی‌دادیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
از اینکه من نظر دادم و شما آن را قرار ندادید خیلی ناراحتم. رفتی چایی بخوری؟ نکن این کارا رو. شما تنها رسانه به حق در ایران به نظر من هستید. نظرات مزه اش به این است دقیقا به موقع و خیلی سریع روی سایت قرار گیرند.
اینقدر هم بی جرات نباش ، فوقش به عنوان ارزل اوباش میبرنت سر کارهای معدنی.تازه یه کار درست حسابی گیرت می یاد.
نظرم رو گر چه پر فحش است.ولی بزار.ممنون. اینا اگه صدای ما رو بشنوند اینقدر نه آمار دروغ میدن و نه می تونن فضا رو واسه تغلباتشان آماده کنند.
1 میلیارد مردم چی شده؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
واقعا که.
چرا کامنت ها را قرار نمی دهید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین