کد خبر: ۸۷۱۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

قتل برادر به دلیل اختلافات خانوادگی در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از وقوع قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد.
قتل برادر به دلیل اختلافات خانوادگی در ساوه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ"مجتبی جمالی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف ساوه و انتقال مصدوم به مرکز درمانی، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت .
 
وی خاطرنشان کرد: با بررسی فنی و تخصصی پلیس و پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد مقتول بر اثر درگیری با شلیک اسلحه شکاری توسط برادر خود به شدت مجروح شده و قبل از رسیدن به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری متهم در یکی از روستاهای اطراف ساوه اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف باز کرد و علت وقوع این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث عنوان کرد.
 
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح تک لول و ۸۶ فشنگ شکاری از مخفیگاه قاتل تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ جمالی در پایان اظهار کرد: دستگاه قضائی و انتظامی با افرادی که به صورت فردی یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین