کد خبر: ۸۷۱۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
مدير عامل شركت پست خبر داد:

اصلاح نظام تعرفه‌ای شبكه پستي در سال 88

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: خصوصی‌سازی شركت پست و اصلاح نظام تعرفه‌ای شبكه پستی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شركت پست جمهوری اسلامی ایران در سال 1388 است.

محمدحسن محبیان عراقی - مدیر عامل شركت پست جمهوری اسلامی ایران درباره عمده برنامه‌های شركت پست در سال 88 به سه محور اصلی در فعالیت‌ها اشاره كرد و گفت: «خصوصی‌سازی پست یكی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت سال جاری شركت پست است».

مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: «باید طبق برنامه خصوصی‌سازی شركت پست امسال نهایی و اپراتور از حاكمیت جدا شود. اساسنامه‌ها آماده است و بعد از تصویب نهایی اساسنامه، شركت اپراتوری پست به بورس فرستاده می‌شود و بعد از طی این مراحل عملا جداسازی انجام می‌شود».

وی با تاكید بر اینكه تهیه اساسنامه توسط شركت پست انجام شده است، درباره زمان تصویب نهایی اساسنامه تصریح كرد: «تصویب نهایی اساسنامه جدا كردن بخش اپراتوری پست از حاكمیت در مراحل اداری قرار گرفته كه از اختیار ما خارج است. به همین دلیل نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای آن اعلام كنیم». 

محبیان عراقی از اصلاح نظام تعرفه‌ای شبكه پستی به عنوان یكی از فعالیت‌های شركت پست جمهوری اسلامی ایران در سال 88 نام برد و با بیان اینكه این طرح به دو منظور انجام می‌شود، خاطرنشان كرد: «جلوگیری از زیان ناشی از تعرفه‌ها در بخش خدمات عمومی پست به منظور حضور در بورس یكی از اقداماتی است كه امسال انجام می‌شود».

به گفته مدیر عامل شركت پست برای ایجاد انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه از سوی شركت‌های داخلی و خارجی اصلاح نظام تعرفه شبكه پستی ضروری به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین