کد خبر: ۸۷۱۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

طارمی از آقای گلی دور شد

در اولین بازی هفته دهم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف استوریل رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
طارمی از آقای گلی دور شد
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که انتظار می‌رفت پورتو کار راحتی برابر تیم قعرنشین داشته باشد و به یک پیروزی پر گل در این مسابقه خانگی دست پیدا کند و البته مهدی طارمی هم فرصت ایده‌آلی برای زدن گل‌های بیشتر و بهبود آمارش در فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال داشته باشد اما سرنوشت کاملاً متفاوتی برای ستاره ایرانی و شاگردان کونسیسائو رقم خورد.

مهدی طارمی در چهار تقابل قبلی پورتو مقابل استوریل سه گل در سه بازی مختلف به ثمر رسانده و نکته جالب توجه اینجاست که او در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل از روی نقطه پنالتی دروازه این حریف را باز کرده بود و باز هم این شانس را در دراگائو به دست آورد و پشت ضربه پنالتی ایستاد. پورتو در دقیقه 5 روی حرکت استفان اوستاکیو صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی طارمی به‌عنوان پنالتی‌زن همیشگی پورتو پشت توپ قرار گرفت اما ضربه محکم زمینی او را دروازه‌بان استوریل با شیرجه‌ای تماشایی به سمت راست مهار کرد و ستاره ایرانی را برای زدن سومین گل پیاپی از روی نقطه پنالتی ناکام گذاشت.

طارمی که طی چهار فصل گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و دو بار به آقای گلی در این رقابت‌ها رسیده، در شرایطی پا به دیدار مقابل استوریل گذاشت که در 9 بازی قبلی آمار مورد انتظار خود و هوادارانش را نداشت و فقط 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود که نتوانست برابر قعرنشین لیگ این آمار را بهتر کند. ستاره ایرانی پورتو که فرصت زدن سومین گل فصل و درخشش مقابل استوریل را از دست داده و شاید ضعیف‌ترین نمایش خود در تمام دوران حضورش در این تیم را ارائه داده بود، در شرایطی که بازی بدون گل پیش می‌رفت، در دقیقه 64 با نظر کونسیسائو به همراه دو بازیکن دیگر تعویض شد.

پورتو 11 دقیقه پس از تعویض مهاجم ایرانی‌اش غافلگیر شد و گل اول بازی را دریافت کرد و در نهایت هم با همین گل با نتیجه یک بر صفر مقابل استوریل شکست خورد تا شگفتی بزرگ این هفته لیگ برتر پرتغال رقم بخورد و یاران طارمی 22 امتیازی و در جایگاه سوم جدول بمانند و فرصت صعود به صدر و رتبه دوم را از دست بدهند.

این ضعیف‌ترین شروع مهدی طارمی از زمان حضورش در لیگ پرتغال است. او به طور میانگین هر 370 دقیقه یک گل زده که نمی‌تواند آمار مناسبی برای این مهاجم بوشهری باشد. طارمی 5 گل با صدر جدول بهترین گلزن‌ها فاصله دارد و همین مسأله کار او را سخت‌تر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین