کد خبر: ۸۷۱۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵

کروبی: مسلما هلوکاست رخ داده است

فلسطینی‌ها می‌گویند این حرف‌ها چیست شما می‌زنید؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مهدی کروبی گفت: «این چه حرفی است که گفته می‌شود هولوکاست وجود نداشته، مسلما چنین واقعه‌ای رخ داده است». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ کروبی طی گفت‌و‌گویی با سایت حامیان‌اش، در پاسخ به این سوال آیا به نظر شما هولوکاست واقعیت بوده و یا افسانه توضیح داد: «در این مورد من چند بار اظهار نظر کردم و یک بار دو سال پیش در دانشگاه تهران در برنامه‌ای که به مناسبت سالگرد انقلاب برگزار شده بود درباره این موضوع صحبت کردم.
در آن زمان هم گفتم این چه حرفی است که گفته می‌شود هولوکاست وجود نداشته، مسلما چنین واقعه‌ای رخ داده است».

وی افزود: «بالاخره یک حادثه‌ای رخ داده و کشتاری صورت گرفته است، حالا اینکه شش میلیون نفر و یا شش هزار نفر در این حادثه بوده‌اند فرقی نمی‌کند. هولو کاست مسلما وجود داشته است».

وی در پاسخ به این سوال آیا با این مسائل که تا کنون ما در برابر طرح چنین مباحثی تا این اندازه هزینه پرداخت کرده‌ایم را قبول دارید یا خیر گفت: «فلسطینی‌ها خود می‌گویند این بحث‌ها که شما مطرح می‌کنید چیست. اگر فضا مناسب بود و ضرری نداشت از چهره‌های نام و نشان داری اسم می‌بردم که می‌گویند درد ما این نیست که این بحث‌ها مطرح شود». 

وی تاکید کرد: «‌اصلا طرح این مباحث به ما ربطی ندارد بلکه ما باید پیگیر این باشیم که فلسطینی‌ها که سرزمینشان غصب شده با برقراری صلحی عادلانه و برگزاری یک رفراندوم به سرزمین خود برگردند. باید یهودی، مسلمان، ‌مسیحی در کنار یکدیگر در صلح و ارامش زندگی کنند».  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
خداییش خیلی مردی اگه 1 میلیارد رو زنده کنی. یعنی یک ملت را شاد میکنی و تو دهن بعضی ها می زنی.
این ملت گوش مالی می خواد. حرف نزن اگه راست میگی مجبورشون کن 1 میلیارد رو پس بدن. بیچاره شهرام جزایری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
0
0
ماشا الله اقای کروبی ، فلسطینی ها و مردم کشورهای عربی عکس احمدی نژاد را به سینه می چسبانند و او را قهرمان ملی می خوانند و محبوبین ایشان را در نظر سنجی ها ببینید . به دور و برتان نگاهی بیندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
0
0
دمت گرم کروبی جون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین