کد خبر: ۸۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵

بیانیه استقلال اهواز در حمایت از قلعه‌نویی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه استقلال اهواز در حمایت از باشگاه استقلال تهران در قبال بیانیه روز گذشته محمد مایلی کهن بیانیه‌ای صادر کرد. 

خطاب مایلی‌کهن به قلعه‌نویی: شعبان بی‌مخِ کوتوله و نوچه‌برور! [+]

به گزارش آفتاب این بیانیه به شرح زیر است: 

در چند روز گذشته شاهد بودیم محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تصدی این امر خطیر متاسفانه به جای تلاش برای کمک به تعالی اهداف ملی در کالبد تیم ملی فوتبال کشورمان بیشتر تلاش خود را برای به راه‌اندازی جنگ روانی در رسانه‌ها معطوف نمودند و در اولین گام اظهارات کذبی را به قصد تشویش اذهان عمومی پیرامون باشگاه مردمی استقلال اهواز مطرح نمودند و به تازگی نیز با عیان نمودن بیش از پیش مکنونات قلبی یک سویه و رنگ‌بندی شده خود خانواده بزرگ استقلال را آماج حملات خود قرار داده و با زبان راندن سخنانی بی‌پایه و اساس در قالب بی‌ادبانه‌ترین ادبیات که سال‌هاست در جامعه منسوخ شده و قصد تخریب امیر قلعه نویی یکی از متعهدترین و شاخص‌ترین‌ چهره‌های فوتبال کشورمان را داشتند. 

نیک می‌دانیم که هیچ محکمه‌ای بالاتر از محکمه حق تعالی نیست و تبلور آن را در صدای مردمان خداجو می‌توان یافت و می‌دانیم که بزرگترین پاداش را مردم عزیز ما با منش خود داده‌اند. 

اما خود را محق می‌دانیم تا به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال ایران با طرح دعوی در مراجع قضایی کشور و تلاش جهت احقاق حق شما مردم عزیز و به ویژه خیل عظیم هواداران آبی دوست از آبرو، عزت و شرف نام استقلال دفاع کنیم. 

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز، علی شفیع زاده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین