کد خبر: ۸۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۷

سومین میتینگ تبلیغاتی احمدی‌نژاد این بار در خیابان‌های منتهی به مهرآباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالیکه سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در اجلاس دوربان سوئیس با اهانت‌های مکرر نمایندگان برخی از کشورها و نیز پرتاب یک شیء رنگی توسط یکی از حاضران در جلسه مواجه شد، حامیان او قصد دارند، با هیاهوی تبلیغاتی سفر او به سوئیس و سخنرانی‌اش را در این اجلاس، یک دستاورد در سیاست‌خارجی دولت نهم قلمداد نمایند.

همایش سرمایه‌گذاری یا میتینگ انتخاباتی احمدی‌نژاد[+]

حامیان رییس جمهور: دل ما خراب عشقه ... احمدی‌نژاد رو عشقه[+]

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب؛ پس از هیاهوی رسانه‌های حامی دولت و نیز صدا وسیما که در اقدامی عجیب از اهانت به رئیس‌جمهور ایران ابراز خوشحالی کرده و سعی کردند که با کم‌رنگ نشان دادن ناآرامیهای متعدد به‌وجود آمده در طول سخنرانی دومین مقام رسمی ایران در یک مجمع بین‌المللی، تنها به تشویق چند نفر از حاضران در حین سخنرانی احمدی‌نژاد؛ از جمله منوچهر متکی، اسفندیار رحیم مشایی و غلامحسین الهام بپردازند، هواداران او هم‌اینک در تدارک استقبالی تبلیغاتی برای رئیس دولت نهم هستند.

بر اساس این گزارش مراسم استقبال تبلیغاتی از احمدی‌نژاد قرار است ساعت7 صبح روز سه‌شنبه در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شود و از ساعات پایانی دوشنبه شب، ارسال پیامک‌هایی به‌عنوان فراخوان شرکت در این استقبال آغاز شده است.

گفتنی است پیش از عزیمت احمدی‌نژاد به ژنو برخی از نزدیکان او، از جمله حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان او را از این سفر برحذر داشته بودند.

هشدار شریعتمداری به احمدی‌نژاد: در ژنو برایت دام پهن کرده‌اند [+]



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین