کد خبر: ۸۷۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

واکنش درک لانسفورد به توهین برخی ایرانیان: از خطوط قرمزم عبور نکنید+فیلم

تهران- ایرنا- قهرمان مسترالمپیا از توهین بعضی طرفداران هادی چوپان اظهار ناراحتی کرد.
واکنش درک لانسفورد به توهین برخی ایرانیان: از خطوط قرمزم عبور نکنید+فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

فینال مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ بامداد یکشنبه به پایان رسید و هادی چوپان برترین نماینده بدنسازی کشورمان پس از ایستادن در جایگاه دوم، مقام قهرمانی را به درک لانسفورد داد.

پس از عدم کسب طلای مستر المپیا توسط چوپان، بعضی طرفداران و دوستداران او طی یک حرکت احساسی به صفحه مجازی قهرمان مسترالمپیا رفتند و ناراحتی خود را نسبت به قهرمانی‌اش ابراز کردند.

لانسفرود پس از این اتفاق در صفحه مجازی خود پستی را منتشر و در مورد این موضوع صحبت کرد.

او در این خصوص گفت: می‌خواهم بدانید که نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از یک جایی به بعد از خطوط قرمز گذشتند؛ یعنی زمانی که پای خانوادم وسط می‌آید و خودم و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند، به نظر زیاده روی است. من همه ایرانی‌ها و طرفداران هادی را دوست دارم، اما ممنون می‌شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم.

چوپان زیر این پست نوشت: بخند داداش! یک قهرمان طرفداران منفی و مثبتی دارد، مثل فوتبال و ورزش‌های دیگر. هواداران محترم هستند و واکنش طرفداران آن‌ها اساس احساسات لحظه‌ای است نه شخصیت آنها. همه آن‌ها بهترین هستند و بهترین برای همه است. خوشحالم که دوست من امروز خوشحال است و از همه مردم بابت همراهی من و قهرمانان مسترالمپیا تشکر می‌کنم. از مردم می‌خواهم آرامش داشته باشند و رقابت را با برادری قاطی نکنند. ما همه انسان، برادر و برار هستیم. شاد باشید و شادی را در تمام دنیا بخش کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین