کد خبر: ۸۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۸
یک سوال پس از اظهارات نماینده مردم بم در مجلس:

اعتراض نماینده بم به چگونگی خرج کردن کمکهای بازسازی بم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتقاد از روند بازسازی بم مورد تازه‌ای نیست. این روزها بسیاری از مردم بم در این مورد اظهار نظر می‌کنند و مسوولان بلند‌پایه‌ای نیز در همین استان کرمان حرف آن‌ها را تایید می‌کنند. 

به گزارش خبرنگار آفتاب در کرمان، مدت‌ها پیش استاندار کرمان بازسازی بم را خلق موجودی بی‌تناسب دانست و از نحوه‌ ساخت و سازها در بم انتقاد کرد و البته موضوع وجود تخلفاتی در این بازسازی را تایید نمود. اما اخیرا نماینده‌ی بم در مجلس نیز بر این موضوع صحه گذاشته و صحبت از هزینه نشدن اعتبارات بم در بم و مشکلات ویژه در این شهر نموده است. 

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی گفته است: «کمک‌های بازسازی بم درست خرج نشده و یا برای بم هزینه نشده است». 

وی اظهار داشته است: «با وجود تمام تلاش‌های انجام شده در بم مشکلات ویژه‌ای وجود دارد». 

او این موضوع را مطرح کرده است که نباید اعتباراتی را که در اوایل حادثه‌ زلزله برای ایجاد اردوگاه‌های اسکان موقت، آب و برق مصرف شده است را جزو اعتبار بازسازی این شهرستان در نظر گرفت. 

غصنفرآبادی در ادامه خاطرنشان کرده است: «با تلاش‌های فروانی که صورت گرفته، مجلس شورای اسلامی10میلیارد تومان اعتبار برای بم در نظر گرفت که اصلا کافی نیست». 

وی با اشاره به مشکلات فراوان مردم شهرستان گفته است: «مهم‌ترین شغل مردم این شهرستان نخلداری است که اگر مشکل زنجیره‌ خرما حل نشود، کشاورزان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند». 

در این میان سوال اساسی این است که چرا کمک‌های بازسازی بم درست خرج نشده و اگر بخشی از این اعتبارات در بم خرج نشده در کجا هزینه شده است؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۱
0
0
ولی خوب بود که.من اومدم و کار ساختمانی کردم و در آمدم خیلی بیشتر از در آمدم در کرمان بود. خدا کند تا باشد از این زلزله ها. یه دولتم خوب به ما پول میده حسودیتون میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۱
0
0
چه عجب بلاخره حرفی هم مادر عروس زد!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین