کد خبر: ۸۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰

فیروزآبادی: می‌توانیم امنیت كل منطقه را تضمین کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی تصریح کرد: «قدرت نظامی ایران به قدری است که می‌توانیم امنیت کل منطقه را تضمین و از آن دفاع کنیم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اهداء دانشنامه دکترا به دانش آموختگان دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات عالیرتبه نظامی و کشوری برگزار شد گفت: «در دنیا فرهنگ انقلاب اسلامی خیلی عزیز است. اقتدار و اثربخشی ایران در جهان بسیار بالاست. قدرت نظامی­ما به قدری است که می­توانیم امنیت کل منطقه را تضمین و از آن دفاع کنیم».
 
وی افزود: «اقتدار ایران از فرهنگ، وحدت و از خون شهیدان این ملت است. از تحولات فکری است که در جهان ایجاد کرده است، اقتدار ما از این جنس است».
 
فیروزآبادی در ادامه اظهار داشت: «خیلی زیباست بعضی چیزهای سیاسی - بین­المللی هست که قابل افشاء کردن نیست، واقعاً جمهوری اسلامی ایران در شرایطی در این سال­ها توانسته بیش از صد کشور را در حمایت از خودش یک جایی در صحنه بیاورد».
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با طرح این سوال که معنی اقتدار چیست؟ گفت: «این همان ابرقدرتی انقلاب اسلامی است، این همان ابرقدرتی ایران است، ابرقدرتی ایران شاخص­هایش، شاخص­های ابرقدرت شوروی و آمریکا نیست، شاخص قدرت ایران مانند شاخص قدرت­های جهانی کلاسیک نیست، شاخص­های قدرت ایران و ابر قدرت ایران شاخص­های خدایی، انسانی، اخلاقی، فطری و ریشه­دار و ماندنی و زنده و رشدیابنده و پویا است». 

رئیس هیئت امنای دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین با بیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی مهمترین عامل اقتدار ملی است گفت: «ما در حالی در آستانۀ چهارمین دهۀ انقلاب اسلامی قرار داریم که الحمدالله امروز ایران اسلامی که منشأ ظهور انقلاب اسلامی و تولد دوبارۀ اسلام ناب محمدی(ص) هست در اوج موفقیت، افتخار و پیروزی، راه پیشرفت و عدالت را با سرعت طی می­کند».
 
فیروزآبادی ادامه داد: «وقتی انقلاب شد شرق و غرب عالم در تصرف ابرقدرت­ها بود و آن را مانند ملک پدرشان بین خودشان تقسیم کرده بودند و بشریت را به صورت بردگان شرق وغرب به خدمت گرفته بودند و انقلاب اسلامی یک انقلاب به مفهوم واقعی برای انسان بود».
 
وی افزود: «ابرقدرت­ها که از انسانیت بی­خبرند و ارزش­های انسانی را نه می­شناسند و نه برمی­تابند، درکی از ارزش­های الهی و اسلامی انقلاب اسلامی و پیام­های حضرت امام نداشتند. آنها محاسباتی داشتند برای حفظ قدرت و اقتدار خودشان و حفظ برده­ها و منابع­شان. متوجه شدند که پایه­های قدرتشان به لرزه درآمده بود، امروز که من این حرف­ها را می­زنم مثل سال­های اول انقلاب که بزرگان انقلاب صحبت می­کردند نیست که بعضی درک نکنند و بگویند که اینها شعار است و خیال آقایان است، امروز معلوم شده که اینها واقعی است».
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آنگاه اظهار داشت: «شرق و غرب، همۀ امکاناتشان را بسیج کردند و آمدند دور ایران را خاکریز زدند برای پیشگیری از صدور انقلاب اسلامی از جمله عوامل داخلی را بسیج کردند که به امام و انقلاب و حاکمان انقلابی حمله کنند که چرا شما می­خواهید انقلاب اسلامی را صادر کنید»؟
 
وی در ادامه اظهار داشت: «تصور دشمنان و ازناب داخلی­شان این بود که گویا انقلاب اسلامی می‌خواهد یک حرکت نظامی یا شورشی از جنس آنچه در گذشتۀ تاریخ دیده بودند به‌وجود آورد. برای همین تمهیداتی هم کردند برای پیشگیری از پیشروی انقلاب اسلامی و دخالت در حرکت­های انقلابی در کشورهای دیگر».
 
فیروزآبادی یادآور شد: «البته استکبار جهانی در آن مرحله به این قناعت نکرد که ایران را محاصره کند، بلکه محاصرۀ اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی را نیز شروع کرد با یک عملیات گسترده روانی در سراسر جهان، که آنچه در روزهای اول به چشم شما خورد ،باقی نماند رعد و برق بود و گذشت». 

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه گفت: «آنچه در ایران می­گذرد را سیاه نشان دادند و سعی کردند ایران را عقب افتاده و ناکام معرفی کنند. در دوران جنگ این وضع را پیش بردند، اما فارغ از اینکه حرف انقلاب اسلامی و سخن امام و منطق انقلاب ملت ایران بر توپخانه­ها و هواپیماهای جنگی سوار نیست، بلکه بر بال ملائک و نسیم روح­نواز معنویت سوار است. حرکتی که نه برای استکبار قابل درک و نه قابل سدبندی و جلوگیری بود».
 
وی افزود: «آثار جهانی که از بدو پیروزی انقلاب و با ظهور نهضت امام در سال 1357 پیش آمد این بود که ابرقدرت­های شرق و غرب، سوار بر اسب کامروایی خودشان بی­دغدغه حرکت می­کردند. با انفجار نور انقلاب اسلامی، اینها همه از اسب­ها پیاده شدند، کمین گرفتند و منفعل شدند، یعنی آنچه که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در سطح سیاست بین­الملل، در سیاست آمریکا و در سیاست صهیونیست­ها در سیاست رهبران فکری شیطانی در دنیا به‌وجود آمده طراحی آنها بوده، در کمین برای جلوگیری از نفوذ این انقلاب به سایر نقاط جهان».
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قدرت‌های شیطانی بعد از پیروزی انقلاب روز خوش ندیدند، و تظاهر به قدرت، به صف­بندی و تظاهر به اتحادیه­های مختلف کردند، تصریح کرد: «نگرانی واقعی ابرقدرت‌ها این بود که ایدئولوژی، جهانی­بینی، روابط بین­الملل و منطق به اصطلاح علمی که ساخته و پرداختۀ غربی­ها بود برای تصرف و کنترل جهان، به هم ریخت و هرچه تلاش کردند خودشان را سازمان بدهند و مطابق شرایط جدید خودشان را اصلاح کنند ،موفق نشدند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
اساس اصلاحات نظر مردم است که در این سایت شما آن را یا سانسور میکنید یا قرار نمی دهید ، چرا؟ خوابید یا از شما خواسته اند که بخوابید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
شما امنیت ایران را در بدی آب و هوا تامین کن ، منطقه پیشکشت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین