کد خبر: ۸۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۲
عضو فراکسیون اقلیت خبر داد؛

تلاش حامیان دولت برای ریاست حدادعادل در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ عضو فراکسیون خط امام گفت: «برخی از رابطان دولت در مجلس دنبال تغییر رییس مجلس هستند و می‌خواهند در انتخابات هیات رییسه لاریجانی را کنار بگذارند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ مجید نصیرپور در گفتگو با پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس، در مورد انتخابات هیات رییسه مجلس برای سال دوم گفت: «آقای ندیمی-معاون رحیمی معاون پارلمانی رییس جمهور -به شدت برای کاندیداتوری آقای حداد عادل برای ریاست مجلس در سال دوم و تغییر لاریجانی فعالیت می‌کند».

وی تصریح کرد: «هر دو کاندیدای احتمالی ریاست مجلس برای سال دوم (لاریجانی و حدادعادل) یک تعداد موافقانی در مجلس دارند که برای انتخابات هیات رییسه تلاش خواهند کرد».

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی با تاکید براینکه «به اعتقاد من انتخابات هیات رییسه مجلس برای سال دوم خیلی چالش برانگیز نخواهد بود»، اظهار داشت: «آقای حدادعادل به هرحال عضو پارلمان هستند و تحولات داخل پارلمان را به خوبی رصد می‌کنند. ایشان به جز نماینده بودن چهارسال رییس مجلس بوده‌اند، زوایای کار را می‌شناسند و مطمئنا برای کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری تصمیم مناسبی خواهند گرفت».

نصیرپور در مورد فعالیت‌های حامیان دولت برای ایجاد تغییر در ترکیب هیات رییسه مجلس گفت: «شاید دوستان دولت تصور می‌کنند که جابجایی در ریاست مجلس همکاری و تعامل بیشتر بین مجلس و دولت را به همراه داشته باشد».

وی افزود: «من فکر می‌کنم مجلس در حال تجربه نوع جدیدی از تعامل با استفاده از اختیارات قانونی خود در برابر دولت است».

عضو فراکسیون خط امام تصریح کرد: «مجلس می‌خواهد از اختیارات خود نهایت استفاده را ببرد و این الزاما به معنای تقابل با دولت نیست، اصولی که کمتر در مجلس مورد استفاده قرار می گرفت در دستور کار قرار گرفته همچنان که رییس جمهور به استناد همین اصول قانون اساسی رفتاری می‌کند که قبلا مرسوم نبوده است».

نصیر پور خاطر نشان کرد: «دوستان دولت باید حوصله بیشتری داشته باشند و اگر به شخص خاصی در انتخابات هیات رییسه تمایل دارند و می‌خواهند فرد دیگری رییس شود، سعی نکنند در کار مجلس دخالت کنند چرا که این دخالت‌ها واکنش منفی مجلس را به دنبال خواهد داشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
اره طرفداران دولت در مجلس یک ادم ...... مثل حداد را می خواهند که هر کاری را خواستند مانعی نباشد وحلقهای ......یکی پس دیگری به هم وصل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
نظرتان چیست یک کتاب اتل متل توتوله بدی بیرون تا دوره بعد بچه ها بیشتر بشناسنت و بهت رای بدن؟
آخه تو چه کار کردی واسه ما؟آنوقت هم نفهمیدیم ، فقط اسمت آشنا زد بهت رای دادیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین