کد خبر: ۸۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۴

مایلی‌کهن و قلعه‌نوعی مجددا به کمیته انضباطی می‌روند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال از تهیه و بررسى مستندات پرونده مایلى‌کهن و قلعه‌نوعى خبرداد.
 
شکایت متقابل مایلی‌کهن و قلعه‌نویی و احضار هر دو به کمیته انضباطی[+]

مجتبى شریفى در گفتگوى تلفنى با واحد مرکزى خبر گفت: «سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران 3 لوح فشرده حاوى مطالب و مصاحبه‌هاى مایلى کهن علیه وى را به کمیته انضباطى ارائه کرده است».

وى افزود: «سرمربى مستعفى تیم ملى نیز یک لوح فشرده از مصاحبه‌ها و گفته‌هاى قلعه نوعى را در اختیار ما گذاشته است».

رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال تصریح کرد: «همه مستندات ، مصاحبه‌ها و گفته‌هاى شاکیان را در کمیته انضباطى بررسى کردیم و منتظر شنیدن گفته‌هاى حضورى آنان در جلسه انضباطى هستیم».

شریفى ادامه داد: «ساعت 15 سه شنبه 8 اردیبهشت محمد مایلى‌کهن و ساعت 19 امیر قلعه‌نوعى در کمیته انضباطى حاضر مى‌شوند و به سوالات ماپاسخ خواهند داد و صحبت‌هاى آنان را مى‌شنویم».

شریفى گفت: «این پرونده رانیز مانند سایر پرونده‌هاى کمیته انضباطى با دقت بررسى مى‌کنیم و بدون تخفیف و یا ملاحظه راى را صادر مى‌کنیم».

وى همچنین در خصوص دیدار امروز تیم فوتبال استقلال برابر ام‌صلال اظهارداشت: «طبق خبرهاى رسیده به کمیته انضباطى قرار بود در دیدار امروز طرفداران تیم استقلال با سردادن شعار به شدت بیانیه مایلى‌کهن علیه قلعه نوعى را محکوم کنند که با توجه به استعفاى وى امیدواریم عصبانیت طرفداران استقلال هم کاهش پیدا کرده باشد و شاهد بى‌نظمى و اتفاقى در ورزشگاه نباشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
0
0
خداوکیلی اوضاع رو میبینی تو ماه محرمی چه کارا که نمیکنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین