کد خبر: ۸۷۳۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

انهدام خانه قمار در رزن

دادستان شهرستان رزن از شناسایی و انهدام خانه قمار در این شهرستان خبر داد.
انهدام خانه قمار در رزن
آفتاب‌‌نیوز :

رضا بختیاری شنبه ۲۰ آبان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن، اظهار کرد: در شهرستان رزن موردی از خانه قمار شناسایی و انهدام شد و افراد آن دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌هایی در رابطه با بحث قمار در شهرستان داشته‌ایم، افزود: رصد و شناسایی گردانندگان چنین خانه های قماری در شهرستان توسط نیروی انتظامی و نیز اطلاعات از نقش مؤثری در انهدام این موارد برخوردار بوده و ضروری است.

بختیاری همچنین با اشاره به ساعات برگزاری عروسی و کارناوال های شادی در خارج از ساعات متعارف تصریح کرد: تذکر به چنین مراسم هایی توسط گشت نیروی انتظامی ضروری است ضمن اینکه اگر گزارش به مراجع انتظامی برای مزاحمت در رابطه با چنین مراسم‌ شود از باب اخلال در نظم موجب تشکیل پرونده خواهد شد.

وی ادامه داد: برای فرهنگ سازی، برگزاری مراسم‌ و کارناوال های شادی در ساعات متعارف، نصب بنر در سطح شهر، تذکر گشت نیروی انتظامی و نیز تذکر به تالارها و الزام آنها به رعایت ساعت برگزاری مراسم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

بختیاری در رابطه با خوانندگان مراسم های عروسی نیز گفت: با دعوت از این افراد می‌توان این‌افراد را هم در مدیریت زمان این مراسم ها مجاب کرده و تذکر داد.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای تنها نباید سلبی و همراه با  محدودیت ها باشد بلکه باید اقدامات ایجابی نیز توسط دستگاه های مختلف انجام بگیرد، خاطرنشان کرد: از جمله در بحث سالن های ورزشی که اکثر در اختیار اداره ورزش و جوانان و نیز ادارات بوده این سالن های ورزشی را در اختیار جوانان قرار دهند و با برنامه های مختلف روحیه نشاط و امیدآفرینی را در جامعه تزریق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین