کد خبر: ۸۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵
در جمع مردم اراک مطرح شد؛

کروبی: این رییس جمهور توانایی اداره کشور را ندارد

شنیده‌ام که بسیاری از صاحبان سرمایه ممنوع الخروج شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی شب گذشته و امروز در ادامه سفر خود به استان مرکزی به ایراد سخنرانی در جلسات مختلف پرداخت. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهدی کروبی شب گذشته با حضور در جمع دانشجویان، فعالان سیاسی، فرهنگیان و اصلاح طلبان شهر اراک به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
کروبی در ابتدای سخنان خود وضعیت کنونی کشور را نامطلوب دانست و گفت: «امروزه چه دانشجویان و کارگران و چه زنان و فرهنگیان نسبت به شرایط امروزی گلایه دارند».

دبیر کل حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: «در این فضا آنچه مهم است، تلاش برای انتخاباتی پر شکوه است تا منجر به روی کار آمدن دولتی جدید و با تجربه شود».

وی در ادامه افزود: «هر فردی که در انتخابات آینده رییس جمهور شود میراث دار مشکلات بسیار زیادی است که از جمله آنها وضعیت کنونی بانک‌هاست که در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برند». 
 
کاندیدای دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به اقدامات ستاد متبوع خود اشاره کرد و اظهار داشت: «در طی این مدت سه بیانیه صادر کردیم که در آنها بر لزوم احیای برنامه‌ریزی در کشور، سهیم شدن مردم در درآمدهای نفتی و تأکید بر حقوق شهروندی اصرار ورزیدیم».

کروبی با تأکید بر اینکه "اساس حکومت بر دو چیز است یکی امنیت و دوم تأمین اقتصاد مردم"، افزود: «ظرفیت دولت برای جذب نیروهای جدید اشباع شده و باید به سمت خصوصی سازی و فراهم کردن شرایطی باشیم که سرمایه گزاران بتوانند با کمال امنیت خاطر سرمایه‌های خود را در کشور به جریان اندازند».

مهدی کروبی در ادامه به حادثه مسجد سیدای شهر اراک اشاره کرد که در آن برخی گروه‌های خودسر سخنرانی را به اغتشاش کشیدند و گفت: «شایسته نیست برای کسی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است چنین برخوردی صورت گیرد اگر شما هم می‌خواهید به نفع کاندیدای خود صحبت کنید می‌توانید در هر کجا خواستید سخنرانی برگزار کنید اما حق ندارید مراسم سخنرانان دیگر را به اختشاش بکشید».

وی تأکید کرد: «در انتخابات گذشته فکر می‌کردند با کتک زدن می‌توانند رقیب را از صحنه بدر کنند اما ما امروز خود را برای بدترین وضع آماده کرده ایم و بیدی هم نیستیم که با این بادها بلرزیم اگر با سنگی سرمان را بشکنند پانسمان می‌بندیم و باز هم به راهمان ادامه خواهیم داد و شما هم با این کارهایتان به نتیجه نخواهید رسید».

کروبی گفت:‌ «با صراحت اعلام می‌کنم که این رئیس‌جمهور(احمدی‌نژاد)،‌ توانایی لازم را برای اداره کشور ندارد، اگر [احمدی‌نژاد] توانایی مدیریتی داشت الآن در چنین وضعی نبودیم».

وی ادامه داد:‌ «دولت نواقصی دارد، دولت ضعیف است، دولت نتوانسته برای بهبود معیشت مردم کار کند؛ زیرا مدیریت کشور متزلزل است و تا وقتی که مدیریت این‌چنین باشد نمی‌توان انتظار داشت که برای این مردم کار شود».

 کروبی از مردم خواست که برای حل مشکلات حاکم بر کشور به صورت گسترده در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری حضور یابند.

کروبی در مسجد سیدهای اراک با ذکر خاطره‌ای از دوران مبارزات خویش علیه رژیم سابق گفت: «در دوران خفقان که مبارزه می‌کردیم، کارگران کره‌ای و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا در ایران کار می‌کردند، اما امروز کره جنوبی با آن وسعت کم و نبود منابع طبیعی این‌قدر پیشرفت نموده که یکی از قطب‌های صنعتی در شرق آسیا می‌باشد و از ما پیشی گرفته است»!
 
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دهم با تبیین علل این عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها گفت: «به نظر من، این محرومیت‌ها ناشی از دو علت می‌باشد؛ اول ندانم‌کاری و بی‌تجربگی مدیران، دوم توطئه بیگانگان».

رئیس مجلس ششم با اشاره به هزینه‌ غیراصولی درآمدهای نفتی گفت: «در یک مقطع خاص پول زیادی از بابت فروش نفت به دست آوردیم که ارقام آن موجود است، اما بر اثر شتابزدگی و عدم تجربه و نداشتن کار کارشناسی و نبود مراکز نظارتی و برنامه‌ریزی، بخش عظیمی از این پول به هدر رفت و اوضاع ما این‌چنین است».

وی با تأکید بر ضرورت ثبات مدیریتی نیروهای متخصص گفت: «به عنوان کسی که در مسؤولیت‌های مختلف توفیق خدمتگزاری داشته‌ و بر اساس تجربه در دیگر کشورهای دنیا نیز مشاهده کرده‌ام معمولاً و عرفاً مدیران با تجربه، متخصص و متعهد بر سر کارهایشان حضور دارند».

کروبی با انتقاد از تزلزل مدیریتی در دولت احمدی‌نژاد گفت: «اما در کشور ما در این چهار سال گذشته، تغییرات زیادی صورت گرفت؛ به طور مثال در این قریب به چهار سال، سه رئیس بانک‌مرکزی عوض کردیم و به تبع آن در این مدت کوتاه سه وزیر اقتصاد و دارایی عوض کرده‌ایم، به گونه‌ای که کابینه تا مرحله رأی اعتماد مجدد پیش رفت! و جمع جابه‌جایی وزرا در دولت‌های میرحسین موسوی، هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی به اندازه این سه سال و اندی نبوده و این جابه‌جایی مدیران، نشان‌دهنده یک مدیریت متزلزل در کشور است».

کروبی هم‌چنین با انتقاد از ضعف‌های دولت احمدی‌نژاد گفت: «دولت نواقصی دارد، دولت ضعیف است، دولت نتوانسته برای بهبود معیشت مردم کار کند؛ زیرا مدیریت کشور متزلزل است و تا وقتی که مدیریت این‌چنین باشد نمی‌توان انتظار داشت که برای این مردم کار شود».

کروبی خطاب به مردم حاضر در مسجد گفت: ««اگر از این وضع موجود راضی هستید، در روز 22 خرداد به همین مدیریت رأی دهید و اگر ناراضی هستید به کاندیدای دیگری رأی دهید».

کروبی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به تدبیر امام راحل مبنی بر ابتنای ارکان نظام بر رأی مردم گفت: «به برکت رهبری امام و اندیشه‌های ایشان، قانون اساسی طوری طراحی گردیده که دولتمردان و مسؤولان آن همواره نیازمند رأی مردم برای خود هستند».
وی در در ادامه خطاب به عده‌ قلیلی که برای ایجاد اغتشاش به محل سخنرانی وی اعزام شده بودند، گفت: «دولت مهرورز دارای همه امکانات از قبیل پول، رسانه ملی و .... است، حال که من به عنوان یک منتقد و به عنوان یک رقیب در این‌جا مدیریت ضعیف ایشان را نقد می‌کنم آن‌قدر سعه صدر ندارید که صدای یک منتقد دل‌سوز نظام را که تمام عمر خود را صرف تعالی این نظام کرده بشنوید». 

کروبی در پایان با اشاره به استفاده از کلیه‌ نیروهای توانمند کشور در دولت خود گفت: «شما بدانید به پشتوانه رأی این ملت، دولتی مقتدر از گرایش چپ و راست تشکیل می‌دهم». 

کروبی همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود در پاسخ به خبرنگاری در مورد پیش‌برد فن آوری هسته ای کشورمان گفت: «در اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است بحثی نیست، اما معتقدم که موضع گیری‌های ما باید مبنای اعتماد سازی و دوری از تنش باشد».

وی افزود: «باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم به خواسته‌ها و اهداف خود برسیم و هم جهان را با خود دشمن نکنیم، معتقدم بسیاری از مشکلات ما بر سر دستیابی به انرژی هسته‌ای تنها به خاطر کارشکنی‌ها و دشمنی‌های غرب نیست بلکه بخشی از آن به ادبیات و موضع گیری‌های آقای احمدی‌نژاد بر می‌گردد. اخیراً شنیده‌ام که بعضی از این موضع گیری‌ها در سیاست خارجی تاثیر منفی بر فلسطینیان نیز داشته است».

یکی از خبرنگاران از کروبی پرسید در صورتی که شما رییس جمهور شوید تا چه اندازه می‌توانید به شعارهای خود عمل کنید. کروبی در پاسخ با بیان اینکه امروز 30 سال از انقلاب گذشته است و همه چهره‌ها و گروه‌ها برای مردم شناخته شده هستند، اظهار داشت: «تاکنون هر شعاری که داده‌ام به آن عمل کرده‌ام و اگر نتوانسته‌ام آنها را محقق سازم به صورت شفاف با مردم در میان گذاشته‌ام که چه مشکلاتی و محدودیتهایی مانع کار بود».

خبرنگار ایسنا از دبیر کل حزب اعتماد ملی پرسید اگر در مقام ریاست جمهوری نتوانید به برنامه‌هایتان عمل کنید چه اقدامی انجام می‌دهید، آیا در این صورت استعفا خواهید داد؟ کروبی نیز در پاسخ گفت: «من اگر نقدی به دولت دارم بیان واقعیت ها است و نه آنکه تخریب و می‌پرسم چرا در طول 4 سال 4 مدیر بانک مرکزی باید داشته باشیم؟ می‌پرسم چرا باید بیش از 2000 تخلف در بودجه صورت گیرد و 5/1 میلیارد دلار گم شود، من اخیرا‍ً شنیده‌ام که بسیاری از صاحبان سرمایه ممنوع الخروج شده‌اند، اینها همه حکایت از نحوه عدم مدیریت صحیح کشور است».

کروبی در خصوص احتمال استعفا در صورت عدم تحقق برنامه هایش نیز گفت: «از میدان مشکلات نباید فرار کرد باید ایستاد و تلاش کرد و البته مردم را در جریان مشکلات و وقایع باید قرار داد».

در ادامه نشست خبری نماینده یکی از رسانه های محلی استان اراک خطاب به کروبی اظهار داشت شما شیخ اصلاحات هستید و باید تلاش کنید و مشکلات را حل کنید کروبی نیز در پاسخ گفت: «عنوان شیخ اصلاحات را که من برای خود به کار نبردم دیگران این لقب را به من داده‌اند. ولی اگر در جبهه اصلاحات شیخ معنوی داشتیم که سر انجام کار ما این گونه نمی‌شد همین اختلاف‌ها و عدم توجه به دلسوزی‌ها باعث شد تا این شکستها را متحمل شویم».

وی خاطر نشان کرد: «وقتی عده‌ای انتخابات مجلس هفتم را تحریم می‌کنند و عدهای حضور می‌یابند مشخص است که سرانجام کار شکست است».

کروبی تاکید کرد: «جریان کار در دست عقلا نبود و برای همین به چنین سرنوشتی دچار شدیم. اما امروز سرنوشت خود را به عده‌ای نمی‌دهم که یک روز از تحریم روزی دیگر از شرکت در انتخابات حرف می‌زنند. اکنون دورانی که گروهی کار کنند و گروهی منافع آن را ببرند تمام شده است».

دبیر کل حزب حزب اعتماد ملی اظهار داشت: «برای فعالیت حزبی باید تلاش کرد و هزینه داد. من حتی سالها قبل به آقای الویری گفتم که کار ما بدین گونه پیش نمی‌رود باید حزبی درست تشکیل دهیم آن هم حزبی از پایین به بالا».

خبرنگار ایلنا از کروبی خواست تا برنامه اش را برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور در این شرایط نامناسب اقتصادی بیان کند؟
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با تاکید بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: «دولت‌ها همواره حامی سرمایه گذاری در کشور برای رونق اقتصادی بودند اما متاسفانه دولت کنونی از روز اول برای سرمایه گذاران خط و نشان کشید در حالی که دولت باید حافظ امنیت آنها باشد، ضمن انکه جلوی هر سوء استفاده و قانون گریزی را نیز بگیرد».

وی افزود: «با تصمیم گیری‌های خلق الساعه و مدیریت بخش نامه‌ای و تزریق ناگهانی پول در کشور نتیجه وضعیت اقتصادی کشور همین می‌شود».

خبرنگار نشریه محلی عطر یاس به انتقاد از کروبی پرداخت و گفت: «شما گفته‌اید که اعضای مشارکت و سازمان مجاهدین را در کابینه خود راه نخواهید داد، شما با اجماع اصلاح طلبان مخالف هستید و آیا اگر نتیجه انتخابات شکست اصلاح طلبان شود شما 50 درصد تقصیر را به گردن خواهید گرفت»؟ 

کروبی نیز در پاسخ گفت: «وقتی در برابر اصولگرایی می‌ایستیم و می‌گوییم میزان رأی ملت است و مردم باید انتخاب کنند ولی هنگامی که با هم هستیم می‌خواهند که قیمومیت کنند. من نمی‌خواهم وارد این مسایل شوم ولی با اتفاقات پیش آمده مشخص است که چه کسی رأی آورتر است».

وی همچنین خاطر نشان کرد: «دوران بسیار سخت و دشواری داریم که باید با صبر و پایداری از این مشکلات عبور کرد. همین دیروز که در استان شما بودیم عده‌ای در مدرسه علمیه رفته و قصد برهم زدن جلسه سخنرانی را داشتند، بعد هم در دانشگاه حضور یافتند، که البته توفیق چندانی نداشتند، پس از آن در سخنرانی مسجد آمدند و آشوبی به پا کردند، اینها تازه گوشه‌ای از مشکلات ما است».

یکی دیگر از خبرنگاران خواستار اعلام منابع مالی ستاد انتخاباتی کروبی شد؟ کروبی با بیان اینکه اکنون مشکلات جدی را در این زمینه داریم اظهار داشت: «نگرانی از این بابت است که اگر اسامی حامیان مالی خود را اعلام کنیم احتمالا‍ مشکلات و محدودیت‌هایی برای آنها ایجاد شود».

دبیر کل حزب اعتماد ملی در برابر این سوال که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور چگونه می‌خواهید بر این اوضاع فائق آیید گفت: «اولین کاری که انجام خواهم داد این است که گزارش کامل از وضع موجود کشور به مردم ارایه دهم تا مردم بدانند که چگونه وارد مسئولیت شدیم .تنها می‌دانم که کار بسیار مشکلی در پیش داریم».

وی در ادامه افزود: «از تمام اختیاراتم استفاده خواهم کرد و کابینه ای از جریانات مختلف تشکیل خواهم داد. برای تشکیل کابینه ام از نیروهای حزبی و غیر حزبی و حتی کسانی که از من حمایت نمی کننداما تجربه مدیرتی موفق دارند استفاده خواهم کرد تا بتوان روند کنونی را متوقف و به مسیر درست و پیش بینی شده در چشم انداز حرکت کرد».

کروبی همچنین تاکید کرد: «هرگز اجازه نخواهم داد که نیروهایم میز کار خود را تبدیل به دفتر حزبی کنند، زیرا یکی از مشکلات ما همین مسئله بود، اعضای کابینه من حتی می‌توانند علیه تیم من لیست تهیه کنند و در انتخابات در برابر من بایستند اما حق ندارند که دفتر کار خود را به دفتر سیاسی حزب خود تبدیل کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
تا پایان تعیین ریاست قوه مجریه چیزی نخواهم نوشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
درود بر بزرگمردی باتقوا وعدالت خواه و وطن پرست و آزادیخواه ایران زمین آقای کروبی عزیز که با شجاعت حقیقت را در مورد وضعیت کشور بیان کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
پیام من به آقای احمدی نژاد
آیا دوست دارید [...]
من یکی از زنان جامعه هستم و قویا انقلابی و بیدارم برنامه کاری تمام دولت ها را دنبال کرده ام به این نتیجه رسیده ام که دولت شما از دولت [...] هم بدتر است. زیرا شما با تمام قوا با ارایه لایحه "[...] حمایت از خانواده بند های 23 و 25 تمام زنان ایرانی را زیر پای خود له کرده اید و تنها به مفسدان جامعه اعم از زن و مرد کمک کرده اید که به فسادشان ادامه دهند . به نظر می رسد که شما از [...] سرسخت ایران اما در لباس دوست هستید. شما انسانی خود محور هستید و فقط مردم را برای خودتان می خواهید. شما 50% جامعه زنان را نادیده گرفته اید. بروید ناشناس نظر خواهی کنید و از زنان ایرانی بپرسید آیا مایلید که همسرتان زن دومی داشته باشد من به شما قول میدهم که 100% زنان ایرانی و 99% مردان ایرانی مخالف این قضیه هستند تنها کسانی با این بند کثیف 23 موافقند که خواهان فروپاشی خانواده هایشان هستند و این عده همان مفسدین جامعه هستند. در قانون حیوانات هم حتی این مسئله رعایت می شود چه طور ما که انسانیم نباید رعایت کنیم . من فقط در مدت چهار سال از شما یک چیز فهمیده ام و آن این است که برای [...] هیچ ارزشی قایل نیسیتی. گاهی فکر می کنم که رئیس دولت یک [...] است. و گرنه او به چه حقی حقوق زنان ایرانی را زیر پا می گذارد حالا دیگر نتیجه کلی گرفته ام که[...]. زیرا او توجهش به زنان بیشتر از شما بوده . حالا می فهمم تحجر یعنی چه . آقای احمدی نژاد یک سوال :
[...]؟ حتما آلان لبت را گاز گرفته ای و در حال گفتن استغفرا.... هستی. مگر نه ؟خوب علت اینکه به زنان می گویند همزمان چند شوهر نداشته باشید را حتما می دانید. حالا که علم همه چیز را حل کرده و زنان به راحتی می توانند جلو فرزند آوری را بگیرند بنا براین چند شوهری خود بخود مجاز می شود . آیا دوست دارید جامعه به هرج و مرج کشیده شود؟ آیا دوست دارید زنان و مردان تنها به فکر لذت های حیوانی باشند و نظام خانواده به قهقرا کشیده شود. اصلا اگر در زمان ما چند زنی خوب ابود چرا امام تا آخرین دقایق با احترام تمام با همسر اولش زدگی کرد و به امثال شماها می گفت مگر اسلام غیر از زن چیز دیگری ندارد که هی می گویید زن - زن . این عین کلام امام است که خودم شنیدم. [...]. لطفا [...] ببندید ما زنان به اندازه کافی آگاه شده ایم که بتوانیم [...]. من به عنوان شیعه در این قضیه می گویم درود بر [...]که چند همسری را حرام اعلام کرد. علمای ما که هنور [...]. کاش امام بود و [...]می زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
به اين آقاي كروبي بگوييد شيخ اصلاحات آسوده بخواب كه ما بيداريم.
ايشان الآن بيدار تشريف دارند يا خود را به خواب زده‌اند؟؟
فكر كنم كه ايشان هنوز در شك خواب قبلي هستند
اينجاست كه ميگن لعنت بر چشمي كه بي موقع بسته شود و لعنت بر خوابي كه بي موقع سراغ انسان بيايد.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
یا رب کمکی کن.
یا رب مددی کن.
اسلام در خطر است.
اسلام ما را به وضعیتی که شاه ملعون دچار کرد دچار کردند ، بیت المال را به غارت بردند ، مردم را بد بخت کردند.
یا رب مددی کن ، یا محمد یا علی یا فاطمه ! مسجد ها را همچون شاه بستند.
یا رب مددی کن.
قرآن را با رقص در آمیختند، اسلام را از بین بردند ، یا رب مددی کن.
امام جان راهت را نابود کردند ، اگه اشکهایم را میدیدی مددی می کردی.
یا صاحب الزمان با این دین چه می کنند.
وای از ذلتی که ما را دچار آن کردند.
وای بر ما
ما ساکت نمی نشینیم.
مساجد را باز کنید.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
کامنت ها را الان نذاری بعدا واسه امه ام می خواهی بذاری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
اگر در کنار یک استخر شنا بایستید دو دسته از افراد را خواهید دید:
1- آن دسته ای هستند که شنا بلد نیستند و بازی می کنند و سر و صدا و ... که اکثر شلوغی استخر ها هم از این گونه عزیزان است
2- آن دسته ای هستند که شناگران ماهر و قهاری هستند که آن چنان شنا می کنند که اصلا آب تکان نمی خورد بلکه با قدر آب را می شکافند و به جلو می روند.
حال باید دید کدام گروه سیاسی و ریس جمهور سر و صدای کمتری دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
نکته جالب اینجاست که ایشان اصولگراها را می خواهند در کابینه قرار دهن برای چند تا رای بیشتر چه شعارای که داده نمی شود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
درود. احمدي نژاد هر چيزش بد باشه ادم با جنميه و جيگر داره جلوي زورگو جماعت ايستده و ديپلوماسيش هم كه خودتون ميدونيد همين كاراش حس سرخوردگيه مارو از نبود امكانات و مخفي موندن تو دونيا تسكين مي ده تمدن ما 40000 هزار سالست ولي هيچ كس مارو نمشناسه باز دم احمدي نژاد گرم كه يه مقدار ما رو تو جهان مطرح كرد خاتمي كه خودم بهش راي دادم فقط 4 سال اول يه كارائي كرد 4 سال دوم با 2 تا تحديد جا زد و ديگه هيچ كاري نكرد اقاي رفسنجاني ولي جاي خود داره فكر ميكنيد رئيس جمهور روسيه كيه مشخصه پوتين! چون مدودوف دست پرورده خودشه و بدونه حمايت پوتين راي نمي اورد شما هم بياد همين طوري به يه نفر تعليم بدن كه چه طوري كشور رو بگردونه بعد ازش حمايت كنيد و فكر تعليم نفر بعدي هم از همين حالا باشيد 100 تا حذب ساخته شده كه همه دارن همديگرو ميكوبن تا احزاب متحد نشن از مرد هيچ انتظاري نداشته باشين روي صحبتم با تمام احزاب بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
ostane arak chie dige:)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
اگه چندتا مثل ...!کارشکنی نمیکردندوضعیت کشورعالی میشد(الان وضع کشور عالی نیست ولی شکر خدا بادلسوزیهای دکتر احمدی نژادوضع خوبه) درضمن اساس حکومت اسلامی خیلی چیزهای دیگه هم است مثل بالا بردن عزت ملت....
ناشناس
|
Norway
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
روزنامه محترم آیا منظور از اختشاش همان اغتشاش است یا واژه ی دیگری که تازه وارد ادبیات پارسی شده است؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
lanat bareton bad k ingahder [...] shodi.haleton khosh nist
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
ناکارآمدترازاین دولت احمدی نژاد من ندیدم آقای احمدی نژاد اگرباکسب تجربه وعلم بتدریج بالا می آمد اینطوری نمی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
خدا نكنه اختيار كشورمون دست اجنبي بيفته...
بهتره آدم يه ذره چشماشو باز كنه و تموم پيشرفتهاي اين چند سال آخر رو ببينه...
شما كه كور نيستيد الحمدلله...
رئيس جمهوراي قبلي فقط شعار دادند خوردند و خوابيدند...و سرشون رو زير برف پنهان كردند...
خدا نكنه دوباره اختيارمون بدست نالايقها بيفته...
احمدي نژاد كشورمون رو توي جهان مطرح كرد
كاري كه هزار سال شماها نخواهيد تونست انجام بديد
شيخ ترسووووو......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
جناب آقای کروبی این حرفها رابرای ملتی میزنید که سرشان رازیرکاه کرده اندوبادادن سهام عدالت وسیب زمینی واستفاده ازاینکه با حضرت مهدی (عج)ارتباط دارد احمدی نژادرا نایب آن حضرت میدانند .باید برای چنین تفکرهایی افسوس خورد.ای کاش مردم اکنون مانند مردم زمان انقلاب بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
من فكر مي كنم اگه همون[...] خدا بيامرز تو ايران حكومت مي كرد بهتر ازين بود كه ملت به دست اين[...]بي سواد كله خراب اداره بشه ........مملكتو به نابودي كشنوندن.قبلا اگه يه ايراني به كشور هاي مختلف سفر مي كرد اونقدر اقتدار و عزت داشت كه به اون احترام مي زاشتن ولي الان به اندازه ي افغان ها واسمون تره خورد نمي كنن .دوستي مي گفت سياست كثيفه و پدر و مادر نداره....امروز بنده اينيم فردا نوكر اون.اين انتخاباتم فرماليته است هيچ دموكراسي نيست.فقط يه بازي واسه سرگرمي ما عوام الناسه كه بايد مثه سياهي لشكر صحنه رو پر كنيم تا عده اي با خيال راحت و به دور از جنجال جيبمون رو محترمانه خالي كنن....فرقي نمي كنه كيه مال كدوم حزب و جناحه.به هر حال بايد عده اي اموراتشون بگذره ديگه.امروز با انتخابات ديروز با فلسطين يه روز با انرزي هسته اي يه روز بنزين يه روز فوتبال .............كافيه يه روز اخبار رو از كانال هاي ايران دنبال كنيد فقط خواهشن اينبار كمي هوشمندانه فقط تماشاچي نباشيد و هر چي كه گفت يك كم تحليل كنين كار سختي نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
آقاي كروبي عزيز همه اينها كه فرمودي درست و با توجه به شرايط بياييد و همه همكارانتان در دولت آينده بويژه معاون اول و وزري خارجه و امنيت و اقتصاد را از هم اينك به مردم معرفي كنيد .بازبيني و بازسازي آنچه اتفاق افتاده حقيقتا سخت و جانفرسا است .اما بايد بگرديم وببينيم اشكال كار از اول و در ادامه چه بود كه به اينجا كشيده شدو بعد از سه دهه كه از انقلاب و انتخابات گذشت دولتي با اين همه ضعف و بي تجربه گي بر سر كار آمد و هزينه توسعه كشور را حداكثري كرد بجاي اينكه به مشاركت حداكثري مردم بها داده شود.
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
این آقای _ordibehesht_6992@yahoo.com نوشته :
گه چندتا مثل ...!کارشکنی نمیکردندوضعیت کشورعالی میشد(الان وضع کشور عالی نیست ولی شکر خدا بادلسوزیهای دکتر احمدی نژادوضع خوبه) درضمن اساس حکومت اسلامی خیلی چیزهای دیگه هم است مثل بالا بردن عزت ملت....

نمی دونم بخندم یا گریه کنم . آخه آدم ..... کی گفته ما عزت پیدا کردیم.درنهایت بدبختی و فلاکت در داخل و خارج هستیم . اوج ذلت ما ایرانیان امروز است حالا هی چشم خود را ببندید و بگویید عزت داریم . ای خداااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
India
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
0
0
دست به سانسور آفتاب هم خوبه. هیچکدوم از کامتنهای من تا حالا منتشر نشده و نوشته این خانم هم کاملا از بین رفته. ننگتان باد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین