کد خبر: ۸۷۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

بازداشت ۳ کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکوردستگیر شدند.
بازداشت ۳ کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا
آفتاب‌‌نیوز :

افشین صالحی با بیان عزم جدی این دادستانی با فساد گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور بدون اخذ مجوزات لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه اقدام به قاچاق چوب به استان‌های شمالی کشور می‌کردند که با صدور دستورات قضایی محموله‌های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.

دادستان شهرستان جیرفت ابراز داشت: تمامی حساب‌های بانکی و مسائل مالی مرتبط با موضوع شناسایی و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم قرار گرفته و دستورات مقتضی صادر شده است. متهمین دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی بوده و تحقیقات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه جرایم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کند با شدت برخورد قانونی  انجام خواهد شد.
صالحی‌نژاد افزود: متهمان پرونده پس از قطع درختان در جنوب استان کرمان اقدام به قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می‌کردند.

وی صریح کرد:  در این رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت در  (جنوب کرمان)  دستگیر و پرونده قضایی در این راستا برای آنها تشکیل شده است و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین