پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۸۷۴۲۳۹
۱۵:۳۴
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

استقلال صدرنشین نیمه دوم‌های لیگ برتر

استقلال صدرنشین نیمه دوم‌های لیگ برتر
تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم‌ها عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول‌های لیگ برتر داشته است.
۱۵:۳۴
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
به گزارش آفتاب نیوز،

جواد نکونام به خوبی توانسته ضعف‌های تیمش را در نیمه دوم برطرف کند و آبی‌ها در این نیمه امتیاز‌های مهمی کسب کرده اند.

 نیمه دوم معمولا به نیمه مربی‌ها معروف است چراکه سرمربی‌ها ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا ایراد‌های تیم شان برطرف کنند و شرایط را بهتر کنند.

جالب است که بدانید استقلال در ۶ بازی از ۹ بازی لیگ برتر در نیمه دوم‌ها موفق به پیروزی شده و از این حیث آبی‌ها بهترین تیم لیگ برتر هستند.

استقلال هم اکنون با ۲۲ امتیاز از ۹ بازی در صدر جدول رده بندی قرارگرفته است و فعلا همه چیز برای آبی‌ها فوق العاده پیش می‌رود.

منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha