کد خبر: ۸۷۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

مردی ۲ برادر را عمدا زیر گرفت و کشت

متهم در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به زیر گرفتن دو برادر اعتراف کرد و انگیزه خود را نزاع و درگیری اعلام کرد.
مردی ۲ برادر را عمدا زیر گرفت و کشت
آفتاب‌‌نیوز :

مردی که دو برادر را در شهرستان بهارستان با خودرو زیر گرفته و به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ مجید عسکری‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال جاری در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری و زیرگرفته شدن دو برادر به وسیله خودروی پژو ۴۰۵ در ۲۴ متری شهید چمران به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: مأموران پلیس با حضور در محل حادثه با پیکر خون آلود دو جوان ۲۷ و ۳۱ ساله که به علت زیر گرفته شدن به وسیله خودروی پژو۴۰۵  دچار جراحت شده و روی زمین افتاده بودند، روبه‌رو شدند که این دو جوان زخمی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه به‌دلیل شدت جراحت وارده، جان خود را از دست دادند. در همین راستا نیز پرونده‌ای با موضوع قتل عمد تشکیل شده و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

عسکری نیا ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات محلی را از شاهدان عینی برای جهت دستگیری عامل یا عاملان این اقدام جنون آمیز آغاز کردند و سرانجام با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، مخفیگاه قاتل را در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی کردند.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای عملیات، اظهارکرد: در ادامه ماموران با انجام یک عملیات غافلگیرانه متهم فراری را در شهرستان پردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را نزاع و درگیری اعلام کرد.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران برای متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین