کد خبر: ۸۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰

شعار محصولی در انتخابات دهم ریاست جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر کشور با تأکید بر تلاش برای حضور حداکثری مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «مراقبت کنید از بیت‌المال برای تبلیغات نامزدها استفاده نشود».

صادق محصولی در گردهمایی استانداران با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است افزود: «تا زمانی که ما مسئولان الگوی مصرف را در کارهای خود اصلاح نکنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در جامعه الگوی مصرف تغییر کند».

وی با تأکید بر قانون مداری و اخلاق مداری در اصلاح الگوی مصرف گفت: «دولت نهم با توکل به خدا در این مسیر گام نهاده است و در دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت و پیشرفت است باید در زمینه‌های عقیدتی، اجتماعی و مدیریتی کار بیشتری صورت بگیرد.»

محصولی در بخش دیگری از سخنانش درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: «ما در انتخابات دهم ریاست جمهوری با شعار قانون‌مداری و اخلاق‌مداری در پی مشارکت حداکثری مردم هستیم».

وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست مراقب باشند اتفاقی نیفتد که موجب دلسردی مردم از انتخابات شود.

محصولی با تأکید بر همکاری استانداران با هیئت‌های مرکزی بازرسی انتخابات خواستار آن شد که از همه امکانات استان‌ها برای برگزاری انتخابات استفاده شود.

وی دولت نهم را دولت خدمت بی‌منت نامید و تأکید کرد: «نباید موضوع انتخابات موجب شود در کار شما خللی ایجاد شود، مراقب باشید همه دستگاه‌های استانی و طرح‌های عمرانی، اقتصادی و صنعتی روند رو به جلو خود را ادامه دهند».

وزیر کشور درباره حضور نامزدهای احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری در استان‌ها گفت: «تلاش کنید محیطی آرام و امن برای این افراد وجود داشته باشد و با اخلالگران هم به شدت برخورد کنید».

محصولی با اشاره به اینکه مردم به رشد کامل فکری رسیده‌اند افزود: «اعتقاد ما این است که باید فضایی امن، آرام و مطلوب ایجاد کنیم تا هر کس با مردم صحبتی دارد بیان کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
الحمد لله مردم کور نیستند.
دولت نهم در زمینه گم کردن 1 میلیارد بیت المال گام بلندی برداشته که الحمد لله با تبدیل این 3 سال به 8 سال این بیت المال گم شده به 4 میلیارد خواهد رسید ، چون شما تازه رحم کردید و به خاطر این دوره کم تر گم کردید تا گندش در نیاید.و اعتماد مردم را از دست ندهید...
حتما مساجد ما هم بستید تا در مصرف صرفه جویی شود؟
و هدفتان اصلاح الگوی مصرف است....
ما هم باور کردیم....
مردم هم باور کردند...
بالاخره آن 1 میلیارد را از [...]بیرون می کشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اگر اقاي محصولي راست ميگويد بيايد توضيح دهد اين همه ثروت باد اورده را از كجا اورده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین