کد خبر: ۸۷۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۱

متن کامل بیانیه اعلام حمایت مؤتلفه از احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم حمایت کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، یک روز پس از اعلام حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری، و به فاصله چند روز پس از اعلام حمایت دوقلوهای «جمعیت ایثارگران» و «جمعیت رهپویان» انقلاب اسلامی، از نامزدی محمود احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حزب مؤتلفه اسلامی هم سرانجام ناچار شد که حمایت خود را از محمود احمدی‌نژاد اعلام کند.

متن کامل بیانیه اعلام حمایت مؤتلفه از احمدی‌نژاد به شرح زیر است:

کمتر از دو ماه به برگزاری دهمین دوره‌ انتخابات ریاست‌جمهوری مانده است. اهمیت این دوره به دلیل شرایط خاص جهانی و موقعیت ایران در منطقه و تداوم دشمنی آمریکا و اروپا به دلیل پیشرفت‌های علمی و سیاسی ایران بر کسی پوشیده نیست.

حزب موتلفه اسلامی ضمن دعوت از مردم عزیز و بزرگوار ایران برای شرکت گسترده در انتخابات آینده نکاتی را در زیر یادآور می‌شود: 

1. دهه‌ چهارم انقلاب به فضل الهی دهه‌ رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و دهه‌ رشد شتابان کشور به سوی قله‌های پیشرفت و عدالت است. گفتمان اصولگرایی در اواسط دهه سوم انقلاب به عنوان یک گفتمان مسلط در میان طبقات مختلف مردم به جنبش و نهضت فراگیر تبدیل شد و اصولگرایان با کسب اعتماد عمومی توانستند تصویری از کارآمدی نظام را در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نمایش بگذارند.

این رویکرد باعث شد ملت ایران مورد حقه و حسد قدرت‌های زورگوی جهان قرار گیرند و با تشدید تحریم‌ها و محدودیت‌ها روبه‌رو شوند، اما ملت ایران قهرمانانه ایستادند و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کردند و سکویی برای پیشرفت‌های حیرت‌انگیز در قلمرو فناوری‌های نوین پدید آوردند.

2. موقعیت ایران در منطقه و جهان و جایگاه رفیع ملت ایران در تحولات عمیق ساختاری در ساخت قدرت امروز در دنیا یک واقعیت انکارناپذیر است و ایستادگی ملت در نهایت منجر به تسلیم قدرت‌های جهانی شد و لحن تهدیدات تغییر کرده و می‌خواهند از دریچه گفت‌وگو و مذاکره وارد شوند. امروز منطق جمهوری اسلامی یک منطق مطرح در محافل و مجامع جهانی است و این منطق آمریکا و رژیم صهیونیستی را از جامعه‌ جهانی منزوی کرده است و غلبه‌ منطق ملت ایران در این مجامع یک امر انکارناپذیر است.

منطق رییس‌جمهور به نمایندگی از ملت در دانشگاه کلمبیا و نشست دوربان 2 در ژنو نشان داد آنان که بیش از سه دهه در اندیشه انزوای منطق انقلاب در جهان تلاش کردند امروز چقدر در جامعه جهانی منزوی، مطرود و منفورند.

3. نظام مردم‌سالاری دینی در ایران بیش از سه دهه کارآمدی خود را در اداره کشور نشان داده و در این مدت در برابر همه ناملایمات داخلی و خارجی و دخالت‌های بیگانگان و تهدیدات دشمنان ایستاده است.

رمز ایستادگی مشارکت وسیع مردم در سرنوشت خود و پاسداری از حیات انقلاب و اسلام از طریق حضور موثر و گسترده در انتخابات‌های گوناگون بوده است. امروز نظام سوسیال دموکراسی و لیبرال دموکراسی غرب با چالش‌های بزرگی روبه‌روست، اما اسلام و انقلاب اسلامی نفوذ خود را هر روز در منطقه و جهان بیشتر نشان می‌دهد.

به همین دلیل انتخابات دوره‌ دهم ریاست‌جمهوری به دلیل چالش‌های سنگین دولت و ملت با استکبار و استبداد جهانی اهمیت فوق‌العاده و ویژه‌ای دارد.

انتخابات آینده‌ یک انتخابات رقابتی، سالم و آزاد است و باید بیشترین حد مشارکت را شاهد باشیم. رییس‌جمهور آینده باید با رای بالا انتخاب شود تا بتواند با اقتدار در مجامع جهانی ظاهر شود و حقوق ملت ایران را استیفاء کند. او باید رای بالا داشته باشد تا در برابر زورگویان جهان بایستد و فریاد ملت ایران را رساتر در جهان طنین‌انداز کند.

4. حزب موتلفه اسلامی از مدت‌های پیش بررسی کارنامه دولت نهم را در دستور کار خویش قرار داده بود. با بررسی‌های دقیق در تاریخ 87.10.7 به این نتیجه رسید که عملکرد دولت در مجموع مثبت و قابل دفاع است و فصلی از کارآمدی اصولگرایان را در قوه‌ مجریه تصویر می‌نماید.

اما به دلیل این‌که حزب موتلفه‌ اسلامی احدی از گروه‌ها و احزاب چهارده‌گانه در جبهه پیروان خط امام و رهبری است و برای خود حق تحفظ قائل نیست بررسی‌ها و کنکاش خود را همراه با دیگر اعضا ادامه داد تا این‌که در روز جمعه 88.2.4 در نشستی با حضور اعضاء و مسوولان استان‌ها به اتفاق آرا رای به حمایت از دکتر محمود احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری داد.

موتلفه‌ اسلامی دیدگاه‌های خود را برای اداره‌ مطلوب‌تر کشور به منتخب ملت در انتخابات دهم تقدیم خواهد کرد؛ زیرا جدا معتقد است که دهه پیشرفت و عدالت نیازمند تغییرات جدی در برخی مدیریت‌ها و برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌هاست که ان‌شاءالله رییس‌جمهور شجاع و پرکار که نامزد حزب موتلفه اسلامی است آن تغییرات را با مشورت همه صاحب‌نظران دلسوز انجام خواهد داد.

5. حزب موتلفه‌ اسلامی با حفظ احترام به دیگر نامزدهای مطرح انتظار دارد یک رقابت سالم، اخلاقی و جوانمردانه تدارک شود و نهایتاً هر آن کس که مورد اعتماد مورد قرار گرفت، به دیده‌ احترام نگریسته شود و همه در مدیریت دستگاه اجرایی در داخل و مدیریت دولت در مجامع جهانی او را یاری دهیم.

6. رییس‌جمهور آینده باید مطالبات مردم و رهبری را پاسخگو باشد؛ رهبری و مردم انتظار دارند رییس‌جمهور مومن به انقلاب و ارزش‌های الهی باشد، رهبری و مردم انتظار دارند رییس‌جمهور با کفایت، شجاعت و با نشاط باشد. مردم و رهبری دوست دارند رییس‌جمهور خادم ملت باشد و از درد ملت در اقصی‌ نقاط کشور مطلع و برای درمان آن تئوری داشته باشد. مردم و رهبری می‌خواهند رییس‌جمهور دلسوز محرومان و مستضعفان باشد و با مدیریت قدرتمند و گره‌گشای خود موانع را یکی پس از دیگری از میان بردارد.

مردم و رهبری انتظار دارند که رییس‌جمهور لحظه‌ای از پرداختن به پیشرفت مملکت و حفظ استقلال کشور فروگذار نکند. ما در بررسی‌های خود و نیز مستند به مواضع آشکار مقام معظم رهبری در دیدارهای متعدد به این نتیجه رسیدیم.

محمود احمدی‌نژاد در کارنامه چهار ساله‌ خود توفیق خوبی در پاسخ به مطالبات مردم و رهبری داشته و رکورد قابل قبولی از کارآمدی لیاقت اصول‌گرایان را در اداره‌ کشور باقی گذاشته است.

حزب موتلفه اسلامی با استعانت از خداوند متعال و همت بزرگ ملت ایران و رهنمودهای گره‌گشای مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های نظام روز 22 خرداد همپای دیگر احزاب و گروه‌های اصول‌گرا و همپای ملت ایران پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود و به احمدی‌نژاد رای می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
اشتباه کردید....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین