کد خبر: ۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳

کروبی: حراست آموزش‌و پروش باید رحمت باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیركل حزب اعتماد ملی گفت: «همواره مخالف برخوردهای غیرمنطقی و خارج از ضوابط بوده‌ام».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در دیدار با شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی سراسرکشور و جمعی از اعضای سازمان معلمان ایران با اشاره به وضع موجود کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: «همه به شرایط فعلی و مشکلات به وجود آمده آگاه هستید، نبود برنامه‌ریزی و کار کارشناسی، حذف مدیران توانمند و ده‌ها موضوع دیگر نشان می‌دهد، وضع در حوزه اجرا نگران کننده به نظر می‌رسد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی تحولات کشور از سال 68 تاکنون پرداخت و با ذکر مثال‌های متعددی از جمله وقایع رخ داده در انتخابات‌های صورت گرفته به تشریح اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور پرداخت.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار كرد: «جدای از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مهم این است که انتخابات یک حق است و آن‌چه ما را از وضع موجود خارج خواهد کرد حضور مردم در انتخابات است؛ چرا که در غیر این صورت اوضاع سخت‌تر خواهد شد. آن‌چه اوضاع را تغییر می‌دهد اراده ملت است».

دبیركل حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نیاز ها و مطالبات فرهنگیان گفت: «برای آموزش و پرورش وزیری انتخاب خواهم کرد که اکثریت فرهنگیان او را قبول داشته باشند و برنامه وزارت آموزش و پرورش را با نظر جامعه فرهنگی پیش خواهیم برد».

وی درباره برنامه‌های خود در این حوزه افزود: «تیم مجهز و کار آزموده‌ای در حال بررسی و تدوین سند جامع آموزش و پرورش کشور است که از توسعه نظام و آموزش گرفته تا موضوع معیشت فرهنگیان در دست مطالعه است».

وی با اشاره به تلاش‌هایش در طول سی سال گذشته تصریح کرد: «همواره مخالف برخوردهای غیرمنطقی و خارج از ضوابط بوده‌ام و تلاش‌های خود را برای دفاع از حقوق ملت به کار بسته‌ام. شما مطمئن باشید در این خصوص نیز فضایی به وجود خواهیم آورد که بسیاری از مشکلات و معظلات فعلی رفع گردد».

كروبی درباره فضای حاکم بر آموزش و پرورش گفت: «حراستی در آموزش و پرورش می‌خواهیم که برای معلمان رحمت باشد».

وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی عراق به بازماندگان و خانواده‌های شهدای ایرانی انفجارهای خونین این کشور تسلیت گفت و خواستار پیگیری جدی مسوولین در این خصوص شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین