کد خبر: ۸۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۶

پرسپولیس برد و پنجم شد و به آسیا هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سی و چهارم و پایانی هشتمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر (جام خلیج فارس) با غلبه تیم پیروزی تهران بر راه آهن شهر ری آغاز شد.

به گزارش گروه ورزش آفتاب، در این بازی که عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران انجام گرفت تیم پیروزی مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت و به رده پنجمی بسنده کرد.

گل‌های تیم پیروزی در این دیدار را محمد منصوری در دقیقه 54 و هادی نوروزی در دقیقه 75 به ثمر رساندند. تیم پیروزی با کسب سه امتیاز این بازی در ایستگاه آخر با 55 امتیاز از 34 دیدار در رده پنجم هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر ایران قرار گرفت و جواز کسب مجوز لیگ قهر مانان آسیا در سال 2010 را هم از دست داد.

تیم پیروزی از 34 دیدار خود در این دوره از بازیها صاحب 15 برد، 10 تساوی و 9 شکست شد و با 55 امتیاز در رده پنجم باقی ماند و به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

دیگر دیدار‌های آخرین هفته با 8 بازی همزمان از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز در شهر‌های مختلف بر گزار می‌شود که در بازیهای مهم ذوب آهن اصفهان صدر نشین مسابقات در اهواز برابر فولاد خوزستان قرار گرفته است و تا کنون یک گل هم از میزبان خود دریافت کرده است.

در مشهد هم تیم استقلال تهران تیم دوم جدول مقابل تیم پیام مشهد به میدان رفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
با این که پرسپولیسی ام و دلیل زیاد خوب بازی کردن فولادی ها و شل بازی کردن ذوب آهنی ها رو نمیدونم اما به استقلالی ها تبریک می گم . بیچاره ها از نتایج آسیا داشتن دق می کردن ! پرسپولیس هم اگه به فینال آسیا برسه انشا الله نیازی به گرفتن سهمیه های ایران نداره (لبته سالای قبل که این طوری بود مثل یوفا ) جام حذفی هم هست ..امید وارم یه تیم مثل : اول صبا بعد پرسپولیس بعد سپاهان اول بشن تا با این 3 تیم که فعلا مشخص شدن سال بعد کنف یکن نشیم !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین