کد خبر: ۸۷۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۱

امید پورمحمدی برای اجماع اصولگرایان روی احمدی‌نژاد

کاندیدا نمی‌شوم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت: «در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم ان‌شا‌ء...كاندیدا نمی‌شوم».

مصطفی پورمحمدی در حاشیه اختتامیه نهمین كنفرانس حمل‌ونقل ترافیك كشور در جمع خبرنگاران گفت: «سازمان بازرسی در مجموعه شهرداری به صورت موضوعی و در بحث‌هایی چون ترافیک، توسعه پاركها، تغییر كاربری‌ها، ساخت‌وسازها، شركت‌های وابسته شهرداری، مترو و اتوبوسرانی پیگیری و نظارت دارد. 

وی گفت: «در سازمان بازرسی به دنبال مجرم نمی‌گردیم بلكه به دنبال آن هستیم كه جرمی اتفاق نیفتد. رسانه‌های ما به غلط به دنبال مفسد، فاسد و مجرم هستند و ما باید به دنبال جلوگیری از وقوع جرم باشیم و بستر آن را ناامن سازیم». 

وی گفت:‌ «رویكرد اصلی ما این است ولی اگر در میانه راه به شخص متخلفی برخورد كردیم به تخلفاتش رسیدگی می‌كنیم». 

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش كه آیا در مناقصه‌های مجموعه ورزشی انقلاب تخلفی صورت گرفت، گفت: «سازمان بازرسی به مناقصه‌ها اشراف كامل دارد و اگر تخلفی صورت گرفته باشد جلوی آنرا می‌‌گیریم». 

وی با بیان اینكه در پروژه منوریل در بحث فنی داعی وجود ندارد، گفت: «بنده به عنوان رئیس سابق شورای عالی ترافیك كشور تاكید می‌كنم كه پروژه منوریل اقتصادی نیست و قدرت جابجایی در شهرهای بزرگی چون تهران را ندارد». 

وی افزود: «آنچه كه سازمان بازرسی در بحث منوریل پیگیری می‌كند مربوط به قراردادها، قوانین و نحوه اجرای آنها بوده كه تاكنون نیز اشكالاتی دیده شده و به مراجع ذیربط اطلاع داده شده است». 

رئیس سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه برخی از گروهها برای انتخابات ریاست جمهوری از احمدی‌نژاد حمایت كرده‌اند، گفت:‌ «امیدوارم همه اصولگرایان با تصمیمی صحیح به نقطه‌نظر واحدی برسند و بر روی احمدی‌نژاد اجماع كنند». 

وی تأكید كرد: «در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم كاندیدا نمی‌شوم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
توصیه میکنم روی شخصی دیگر به اجماع برسید.
ما شا الله این دولت همه چیزش را نشان داده و نیازی به انگ ندارد ،
پول بیت المال ،
بستن مساجد ،
عوض کردن راه امام ،
جلوی رهبری ایستادن ،
مسلما این دولت در پی قدرت طلبی است و ترسی هم ندارد.
دفاع از شخصی که صلاحیت داشتن پست را ندارد ، به گفته یکی از علما ، آن شخص هم مشایی است. من نمی دانم رقص با قرآن چه نسبتی دارد.
البته که شما باید دنبال 15 ساله ها باشید ، چون آنها این موضوعات را درک نمی کنند ، من سوالی دارم ، آیا بدعت گذاری از این آشکارتر وجود دارد؟
من اگر اصولگرایی دیگر را معرفی نکنید ، مطمئن باشید به اجمدی نژاد رای نخواهم داد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین