کد خبر: ۸۷۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

رایزنی امیرعبداللهیان و نصرالله در لبنان

وزیر خارجه ایران که به لبنان سفر کرده است، با دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفتگو کرد.
رایزنی امیرعبداللهیان و نصرالله در لبنان
آفتاب‌‌نیوز :

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های خود در لبنان، چهارشنبه شب با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار درباره آخرین تحولات تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مسئله فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریو‌های مطرح در این خصوص گفتگو و تبادل‌نظر شد.

امیرعبداللهیان در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارائه و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش‌بس انسان‌دوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز با اشاره به ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و تأکید بر آمادگی کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

وزیر خارجه ایران که روز گذشته (چهارشنبه) وارد بیروت شد، با رئیس پارلمان، رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین و همچنین نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین