کد خبر: ۸۷۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴

تقدیر فدراسیون فوتبال از مجید جلالی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای از مجید جلالی سرمربی تیم فولاد خوزستان تقدیر و تشکر کرد.
متن بیانیه فدراسیون فوتبال خطاب به مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شرح زیر است:

« پایان هشتمین دوره بازیهای لیگ برتر را بایستی آغاز فصلی نو در عرصه بازی جوانمردانه در مستطیل سبز به گستره ورزش ایران اسلامی تلقی کرد. از آن جهت که به مدد روحیه پهلوانی در جنابعالی و دمیده شدن این ارزش در همه اعضای تیم و کادر مربیگری، شاهد یک بازی زیبا، به دور از هیاهوها و جنجالهای آنچنانی بودیم، آن هم در روزی که تیم‌های بالا و پایین جدول برای بقای بیشتر در حال تکاپو بودند!

فارق از همه نتایج کسب شده، ارائه یک بازی پاک و جوانمردانه، خالی از حرف و حدیث‌های حاشیه‌ای و معمول در پناه فرهنگ و منش جوانمردانه و سرشار از لطافت‌ها و ظرافت‌های کم نظیر نشان داد که هنوز هم می‌توان به توسعه مبانی اصولی ارزشی و اخلاقی پهلوانی در ورزش پر طرفدار فوتبال در کشور عزیزمان ایران اسلامی به طور اخص و ورزش کشور به طور اعم امیدوار بود.

قهرمان اصلی بازیهای روز گذشته از منظر بازی جوانمردانه شما و تیم برخاسته از جوانان غیور و خونگرم خوزستان همیشه سرافراز بود که در روزی که می‌شد با دهها اما و اگر و تردید، ریشه‌ها و بنیان اخلاق و فرهنگ ورزش را به مثابه عصاره ناب تربیت روح و جسم به بازی گرفت، با ارائه یک بازی روان و بی‌حاشیه درسی بزرگ به همه اهالی فوتبال دادید. وجود و حضور مربیانی چون شما که هم در طول سالهای دفاع مقدس و هم در دوران سرنوشت ساز اخیر، پرچم ارزشهای نظام را بدرستی در دست گرفته‌اید موجب مباهات جامعه ورزش بوده و یاد و خاطره آن همواره برجای خواهد ماند.

مجددا بر خود فرض می‌دانم به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و بازی‌های جوانمردانه فدراسیون فوتبال پیروزی شما، بازیکنان و مدیران آن باشگاه وزین و هواداران خونگرم و صمیمیتان را در لوای اخلاق و منش پهلوانی تبریک گفته و توفیقات بیشترتان را از دادار هستی طلب نمایم. امید است روحیه جوانمردی نه به عنوان یک پدیده و استثنا بلکه بعنوان وظیفه‌ای خطیر در بین تمامی اهالی فوتبال رسوخ نماید تا در آینده شاهد گسترش هرچه بیشتر آن در میادین پرافتخار ورزش کشورمان باشیم انشاالله... »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
پس از مصاحبه آقای قلعه نوئی در پایان بازی استقلال فولاد و شور و شعف آقای خیابانی پس از قهرمانی استقلال و درودهای مکرری که ایشان برای فولاد خوزستان فرستادند که پنداری این تیم بر تیم رژیم اشغالگر قدس فائق آمده این تقدیر نامه هم سناریویی را کامل کرد تا هر بیننده ای اولا تصور نماید ایران یعنی تهران و دوم اینکه لابد در سالهای قبل خبری از بازی پاک و جوانمردانه نبوده و استثنائا این مرتبه این اتفاق افتاده
قهرمانی هر تیم ایرانی غرور آفرین است و فدراسیون فوتبال و رسانه ملی باید اینرا یاد بگیرند و گرنه باشگاههای استانی تصور خواهند کرد هرچه هم تلاش کنند آب در هاون کوبیدن است و فوتبال ایران دوقطبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
مبارکه استقلال باشه ولی نکته ای که باید توجه کرد اینکه بعد تساوی استقلال با فولاد امیر قلعه نوعی با پر رویی تمام گفت :(ایشالا که فولاد مثه روز بازیش با استقلال با تیم ذوب اهن بازی کنه)که اینم نمیتونه از مربی ریاکاری مثه امیر قلعه نوعی بعید باشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین