کد خبر: ۸۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۵

تصميم بزرگ آذربايجان براي صعود تراكتورسازی

پايان ششكلانی؟
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که اکنون چندین سال است با ناکامی مواجه می‌شود امسال در آستانه راهیابی به لیگ‌برتر قرار گرفته است. 

به گزارش خبرنگار ورزشی آفتاب، همه چیز مهیای صعود تراکتور شده اما شرایط حساس هفته‌های آخر و از بین بردن تمامی عوامل ناخوشایند پیرامون این تیم مسئله مهم مسئولان آذربایجان شرقی است.
 
شنیده می‌شود مدیران تبریزی تصمیم گرفته‌اند به هرشکل ممکن تغییراتی را در هیات فوتبال این شهر اعمال کنند تا شاید این‌بار در لحظه آخر صعود تراکتور مشکلی پیش نیاید. 

نزدیک بودن انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی مزید برعلت شده تا کاندیداهای جدیدی برای رقابت با رئیس سنتی این هیات پا پیش بگذارند بلکه بتوانند به ناکامی‌ها و بی‌پولی‌های فوتبال استان پایان دهند. 

از تبریز خبر می‌رسد دکتر دبیری رئیس شورای‌شهر تبریز کاندیدای مدنظر مسئولان است که به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری کرده و برای گرفتن جای «ششکلانی» قد علم کرده است.

انتخاب فردی از شورای شهر خود گویای حساسیت کار برای تبریزی‌ها است چراکه قطعاً با ارتباطات وی با مسئولان صنایع مشکل مالی تیم شهرداری و امثالهم نیز تمام می‌شود. با تمام این احوال باید دید چه اتفاقاتی در راه است و آیا بالاخره کسی خواهد توانست به ریاست هشت ساله «جواد ششکلانی» پایان دهد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین