کد خبر: ۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۰

ديدار جمعی از اعضاي شورای مركزی حزب كارگزاران با موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، عصر روز دوشنبه با میرحسین موسوی دیدار کردند.

در این دیدار اسحاق جهانگیری با تاکید بر حمایت حزب کارگزاران سازندگی از میرحسین موسوی، به وی گفت: «هیچ‌کدام از اعضای حزب سهم‌خواهی و چشم‌داشتی ندارند و صرفا بر اساس وظیفه و تکلیفی که احساس می‌کنند قصد کمک به جناب‌عالی را دارند».

هم‌چنین هدایت آقایی از تشکیل کمیته‌ای برای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در قالب ستاد جبهه‌ی اصلاحات طی روزهای آینده خبر داد و افزود: «دیروز جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد که خوشبختانه در آن جلسه طرح تشکیل ستاد جبهه اصلاحات به اتفاق آرا رای آورد و کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز مامور تشکیل این ستاد شد».

این عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی با اشاره به نحوه‌ی تشکیل این ستاد اظهار کرد: «بنا داریم بدین ترتیب احزاب اصلاح‌طلب را به طور مستقل و به شکل مکمل با ستاد مهندس موسوی فعال کنیم تا ظرفیت‌های معطل‌مانده را در قالب ستاد جبهه‌ی اصلاحات فعال کنیم».

وی با بیان این‌که طی یکی دو روز آینده این ستاد رسما کار خود را شروع خواهد کرد، افزود: «در حال حاضر این ستاد در آستانه‌ راه‌اندازی است. با این کار نیروهای معطل مانده در جبهه‌ی اصلاحات به عنوان مکمل و پشتیبان فعال خواهند شد. یکی از وظایف اصلی این ستاد، فعالیت بیشتر در بخش‌هایی نظیر جوانان، دانشجویان، زنان و فضاهای مجازی است که تا کنون کمتر بر روی آنها کار شده است».

آقایی هم‌چنین با اشاره به این‌که کمیته‌ی انتخابات حزب کارگزاران سازندگی تشکیل شده است، افزود: «بنا داریم در این کمیته دو حرکت درون حزبی و بیرون حزبی را صورت دهیم و در بخش بیرون حزبی به عنوان یکی از اعضای جبهه‌ی اصلاحات، نقش خود را برای فعال کردن بیشتر این جبهه ایفا کنیم».

این عضو کارگزاران سازندگی در ادامه، فضای فعلی انتخابات را فضای مطلوبی ندانست و ابراز عقیده کرد: «ظاهرا این اراده در برخی وجود ندارد که فضای انتخابات گرم شود. برخورد صدا و سیما و نوع گفتمانی که در جامعه و در بخشی از مسوولان وجود دارد نیز بیانگر این است که در جهت دلسردی و خاموش ماندن این فضا به صورت معنادار کارهایی صورت گیرد. کمتر از 50 روز به انتخابات مانده، ولی متاسفانه فضای انتخابات، فضایی نیست که مطلوب باشد و البته بخشی از این مساله به تلاطم‌های انتخابات و تغییر کاندیداها برمی‌گردد، ولی خوشبختانه امکان بالقوه برای یک دگرگونی در جامعه وجود دارد و مردم آمادگی تغییر را دارند».

وی هم‌چنین خطاب به میرحسین موسوی گفت: «آرا و نظرات منفی نسبت به شما تقریبا نزدیک به صفر است که این مساله در کاندیداهای دیگر وجود ندارد و این بزرگ‌ترین امکان بالقوه برای شماست. نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهد آرای شما شیب مناسبی گرفته و به سمت پیشی گرفتن است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین