کد خبر: ۸۷۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

تمجید رسانه عربی از خط دفاعی پرسپولیس در مهار رونالدو

روزنامه گل عربی عملکرد کریستیانو رونالدو را در برابر پرسپولیس ضعیف توصیف کرد و به ستایش از خط دفاعی نماینده ایران پرداخت.
تمجید رسانه عربی از خط دفاعی پرسپولیس در مهار رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

جدال حساس پرسپولیس و النصر عربستان برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

روزنامه گل عربی با تیتر "کریستیانو رونالدو برابر تاکتیک نماینده ایران ناکام ماند و به‌خاطر مصدومیت تعویض شد"، نوشت: معمولا کمتر بازی است که کریستیانو رونالدو نتواند در آن بدرخشد و دست به تاریخ‌سازی بزند. این بازیکن ۳۸ ساله در دیدار قبلی برابر اخدود در لیگ عربستان یک سوپر گل به ثمر رساند، اما در دیدار برابر پرسپولیس به نوع دیگری تاریخ‌سازی کرد. داور در همان دقیقه ۲ به سود النصر اعلام ضربه پنالتی کرد، اما رونالدو در صحنه‌ای جالب همه را غافلگیر کرد به داور گفت که پنالتی روی او صورت نگرفته است و همین باعث شد تا داور پنالتی را مردود اعلام کند که این امر نشان از جوانمردی این بازیکن دارد. این رفتار کریستیانو رونالدو باعث خشم شدید کاسترو سرمربی النصر شد به‌طوری‌که او با کادر فنی پرسپولیس هم به شدت درگیر شد.

گل در ادامه نوشت: در دقیقه ۱۷ رونالدو این‌بار خواست تا روی داور چینی تاثیر گذارد و مانع از اخراج لاجامی شود، اما این تلاش او جواب نداد. او در ابتدای نیمه دوم هواداران النصر را بسیار نگران کرد چرا که نزدیک بود به خاطر برخورد شدید با بیرانوند از ناحیه گردن مصدوم شود، اما به بازی ادامه داد البته در دقیقه ۷۷ تعویض شد و بلافاصله به رختکن رفت تا مداوا روی او صورت گیرد.

این روزنامه عربی در پایان نوشت: در کل عملکرد رونالدو برابر پرسپولیس کمتر از سطح عادی این بازیکن بود به طوری که او در این بازی تنها ۱۳ پاس داد که ۸۴ درصد آن درست بود. او هیچ شوتی به چارچوب دروازه پرسپولیس نداشت و در تمام ۵ برخورد و نبرد تن‌به‌تن ناکام ماند. برنامه خط دفاعی پرسپولیس برای مهار رونالدو موفقیت‌آمیز بود به‌طوری‌که آن‌ها توانستند ارتباط این بازیکن با دیگر بازیکنان را قطع کنند و این بازیکن در میدان در طول ۷۷ دقیقه تنها دیده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین