کد خبر: ۸۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۵۹

اطلاع کیهان از منتفی شدن تغییرات در سازمان حج و زیارت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ کیهان خبر داده که موضوع الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منتفی شده است.
 
شریعتمداری خطاب به احمدی‌نژاد:‌ مشایی را از خودت دور کن [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، کیهان در شماره روز سه شنبه خود آورده است: «منابع مطلع روز گذشته به کیهان گفتند تصمیم دولت مبنی بر انفکاک سازمان حج و زیارت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انجام رایزنی‌های متعدد منتفی شده و سازمان حج و زیارت تحت نظر وزارت ارشاد باقی خواهد ماند. همچنین برخی اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد موضوع ریاست اسفندیار مشایی بر این سازمان و ادامه فعالیت سرپرست منصوب وی نیز پایان یافته محسوب می‌شود و سازمان حج و زیارت به وضع مدیریتی سابق خود باز خواهد گشت».
 
کیهان به نقل از یک منبع آگاه افزوده است: «موضوع با آرامش درون دولت و با تدبیر رئیس جمهور حل شد و طبعاً دلسوزان نظام اجازه به وجود آمدن فضای جدید برای سوء استفاده فرصت طلبان را نخواهند داد». 

کیهان خبر داده است که احتمالا اخبار رسمی مربوط به این موضوع ظرف مدت کوتاهی منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
اين تدبيري كه در متن خبر از آن ياد شده نميتوانست زودتر كارساز باشد و موجبات ايجاد تنش در كشور نگردد. چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني. البته اگر.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
خدا شاهده اگر می دانستم این دولت موجبات رنجش رهبر انقلاب را به همراه خواهد داشت ، هیچگاه برایش رای در دور قبل جمع نمی کردم. این دور هم از هر تلاشی فرو گذار نخواهم کرد تا دیگر رای نیاورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
اتفاقاً من مدتهاست كه متوجه اين رويه عجيب دولت شده ام. به نظر مي رسد آقاي احمدي نژاد چنان نسبت به محبوبيت خويش غره شده كه حتي نظر مقام معظم رهبري را قابل اعتنا نمي داند و به راحتي از آن عدول مي كند! اي كاش مردم ما به خود بيايند و اين انسان [...] را سر جايش بنشانند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین