کد خبر: ۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۲۶

منتجب‌نیا:‌ هیچ کس محور اصلاحات نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسول منتجب نیا معتقد است:‌ «این احزاب و گروه‌ها هستند که باید خودشان را با این جریان مردمی هماهنگ کنند. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اصلاحات در انحصار هیچ فرد و گروهی نیست و هیچ محوریت مشخص و رهبری واحدی هم ندارد که شخص خاصی منحصراً آن را اداره کند». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حب اعتماد ملی در گفتگویی با روزنامه اعتماد افزوده است:‌ «هیچ کس نمی تواند ادعا کند اصلاحات متعلق به "من" است، یا "من" محور و پیشوا و رهبر اصلاحات هستم. کما اینکه نمی‌توان هیچ فرد و گروهی را از اصلاحات اخراج کرد و مدعی شد این گروه یا این شخص در جریان اصلاحات نیست مگر اینکه عمل و رفتارشان به گونه‌یی باشد که با جریان خدایی - مردمی اصلاحات در تضاد باشد و هماهنگ نباشد». 

منتجب نیا افزوده است: «اگر پیشنهاد آقای کروبی تصویب شده بود و شورای حکمیت و آن طرح‌هایی که دیگران استقبال کردند به اجرا درآمده بود، امروز تمام جریان اصلاحات، یکپارچه و منسجم بود و با هماهنگی کامل پیش می‌رفت». 

منتجب نیا ادامه داده است: «بنابراین کسانی که آن پیشنهاد را پذیرفتند و رای دادند ولی به یکباره همه چیز را فراموش کردند باید پاسخگوی مردم و جریان اصلاحات باشند». 

قائم مقام دبیرکل اعتمادملی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشته است:‌ «آقای کروبی به عنوان شیخ اصلاحات و به عنوان کسی که در جریان دوم خرداد و جریان پیروزی اصلاح طلب‌ها نقش اول را داشته است، می‌تواند با توان بیشتری اهداف جبهه اصلاحات را محقق کند. در این میان اگر ارزیابی شود چه کسی در جریان دوم خرداد و موفقیت آقای خاتمی و نیز در ادامه دولت خاتمی، نقش اساسی ایفا کرده، نقش آقای کروبی بر همگان روشن است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین