کد خبر: ۸۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸

سلحشور: علاقه‌ای به ساخت فیلم انتخاباتی احمدی‌نژاد ندارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نویسنده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» خبر ساخت فیلم انتخاباتی دکتر محمود احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.

فرج‌الله سلحشور در این باره گفت: «من علاقه‌ای به ساخت فیلم انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد یا هر نامزد دیگر ریاست جمهوری ندارم، زیرا این نوع تبلیغات را غلط می‌دانم».

وی دلایل خود را چنین برشمرد: «به عقیده من نامزدی که نتواند پول و سرمایه مناسب و فیلمساز متبحر در اختیار بگیرد، حتی اگر شایستگی داشته باشد ممکن است نتواند موفق شود. در واقع موفقیت یک فیلم تبلیغاتی بیش از هر چیز متکی به سرمایه کافی و در اختیار گرفتن یک فیلمساز توانا است، نه لزوما شایستگی آن نامزد».

سلحشور تصریح کرد: «چه بسا نامزد ریاست جمهوری با بودجه بالا، امکانات فراوان و در اختیار گرفتن کارگردانان متعدد در انتخابات نیز موفق شود. اما شایستگی نشستن بر این مسند را نداشته باشد».

این کارگردان افزود: «هنر و ارزش و شخصیتم را به این اندازه حقیر نمی‌دانم که از آن در جهت سیاسی استفاده کنم. این کار به عقیده من هنرفروشی است. من با تمام علاقه‌ای که به شخص آقای احمدی‌نژاد دارم، دوست ندارم در این ارتباط فیلمی بسازم».

کارگردان «یوسف پیامبر» در پایان تاکید کرد: «بهتر است مجلس شورای اسلامی از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهد به جای ساختن فیلم‌های انتخاباتی، روش مناظره را انتخاب کنند. زیرا این روش می‌تواند مردم را به سمت یک انتخاب درست هدایت کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
دیگه وقتی ما بسیجی ها با کاراش دیگه واسش تبلیغ نکنیم از اون بنده خدا چه انتظاری دارید؟
الحمد لله که خداوند همه را بیدار کرده و نمی خواهد بگذارد مردم ایران را شخصی با .... خود به تباهی ببرد.
انشا الله که همه علما و رهبر هم موضع اصلی خود را بیان کنند. و اجازه ندهند که کسی خود را به آنها بچسباند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین