کد خبر: ۸۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۱

نبی حبیبی: پرتقال اسراییلی طرح کمیته ایکس بود

گفتمان احمدی‌نژاد، گفتمان امام(ره) و انقلاب است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در تشریح مواضع حزب در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «گفتمان احمدی‌نژاد، گفتمان امام(ره) و انقلاب است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت با اشاره به تصمیم جبهه پیروان خط امام و رهبری مبنی بر معرفی دکتر محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد جبهه در انتخابات آینده اظهار داشت: «جبهه پیروان خط امام و رهبری پس از ماهها بررسی دکتر محمود احمد‌ی‌نژاد را به عنوان نامزد اصلح معرفی کرد. حزب موتلفه اسلامی نیز قبل از این تصمیم‌گیری در شورای مرکزی خود به این تصمیم رسیده بود اما چون حزب ما احدی از احزاب چهارده‌گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری است صبر کرد تا موضع جبهه هم معلوم شود و سپس موضع‌گیری نماید».

حبیبی ادامه داد: «لذا ما به این نتیجه رسیده‌ایم اگر بخواهیم گفتمان عدالت، پیشرفت و خدمت که اصلی‌ترین گفتمان در دهه چهارم انقلاب است تداوم یابد باید، به احمدی‌نژاد رای دهیم. ما رای به احمدی‌نژاد را تداوم اصولگرایی در زمینه عزت جهانی جمهوری اسلامی می‌دانیم».

وی افزود: «ما در جمع‌بندی‌های خود به این نتیجه رسیدیم که برآیند کار دولت نهم در مجموع یک کارنامه قابل قبول و مثبت است و آن را می‌توان شاخصی برای کارآمدی اصولگرایان تلقی کرد. ما مجموعه مسئولان دولت نهم و شخص رئیس‌جمهور را مومن به اراده ملت، ارزشهای امام(ره) و رهبری و انقلاب می‌دانیم و از شادابی و نشاط آنها در خدمت به مردم تقدیر می‌کنیم».

حبیبی در ادامه در این باره که برخی رقبا و اشخاص بحث صیانت از آراء را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: «این پروژه‌ روی سه پایه سوءظن، شایعه‌پراکنی و تهمت به مسئولان برگزارکننده استوار است. ما معتقدیم اصل صیانت از آراء در قانون انتخابات به خوبی پیش‌بینی شده است و هیچ ضرورتی به این قبیل بازیهای سیاسی نیست».

وی در مورد برنامه حزب در برخورد با این ترفند‌ها گفت: «ما هم در برابر این پروژه، بحث احترام به آراء مردم را مطرح می‌کنیم. برخی از کسانی که رای واقعی مردم را برنمی‌تابند دنبال پروژه صیانت از آراء هستند».

حبیبی در ادامه افزود: «ما می‌گوییم به رای مردم باید احترام گذاشت، چه به ما رای بدهند چه ندهند. این حق مردم است که برگزیده آنها فارغ از اینکه از چه گروه یا حزب یا جناحی باشد محترم شناخته شود و آراء آنها همانطور که هست صیانت شود نه آنطور که برخی مایلند مردم به چه کسی رای دهند. ما فکر می‌کنیم ادب مردمسالاری را باید در احترام به آراء مردم مشاهده کرد».

وی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد واردات پرتقال اسرائیلی اظهار داشت: «این یک پروژه‌ای بود که طراحان آن را باید در کمیته ایکس جستجو کرد. مسئولان گمرک و وزارت بازرگانی خوب توضیح دادند و این مطلب را تکذیب کردند. اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و گمرکات کشور واردات چنین میوه‌ای را تایید نمی‌کند. برچسب‌های جعلی روی پرتغالها، معلول یک ذهن بیمار و مشوش است که قصد تشویش اذهان را دارد».

وی در پاسخ به سئوالی در مورد کشف یک گروه تروریستی توسط وزارت اطلاعات گفت: «صهیونیستها برای انتخابات آینده برنامه دارند. ممکن است دست به یک سری عمیات تروریستی برای آشفته نشان دادن امنیت کشور بزنند. سربازان گمنام امام زمان(عج) باید هوشیار باشند و توطئه‌های آنها را نقش برآب کنند. ما از وزارت اطلاعات و تلاشهای آنها تشکر می‌کنیم».

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اظهارات تهدید‌آمیز حسنی مبارک علیه جمهوری اسلامی و نیز انفجارات تاسف‌بار اخیر در عراق که منجر به شهادت دهها زائر ایرانی شد تصریح کرد: «آقای مبارک گفته است جمهوری اسلامی باید از شمشیر و سپرها بترسد. من نمی‌دانم این حرف آقای مبارک ناظر به کدام تهدید از سوی جمهوری اسلامی علیه کیان حکومت وی در مصر است. اما می‌گوییم اگر شمشیر و سپری دارید چرا عیله رژیم صهیونیستی دشمن مشترک اعراب و مسلمانان جهان استفاده نمی‌کنید».

وی افزود: «مصر در جنگ 22 روزه شاهد قتل عام کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه بود. نه تنها کمکی به مردم غزه نکرد بلکه دست در دست جنایتکاران جنگی اشغالگران قدس آن جنایات را تایید کرد. اعتراض ما به دولت مصر این است که چرا به امت عرب و اسلام پشت کرده‌اید؟».

حبیبی ادامه داد: «من به آقای مبارک می‌گویم آیا مفهوم شمشیر وسپر شما دیدن همین انفجاراتی است که در عراق رخ داده است؟ حمله به یک مشت زائر حسینی که بی‌دفاع هم هستند در یک کشور خارجی یک نبرد جوانمردانه است».

وی اضافه کرد: «ما این منطق را فقط در حکومت یزید سراغ داریم. چرا امروز در هزاره سوم میلادی و قرن پانزدهم هجری باید در حکومت مصر شاهد این منطق غیرانسانی باشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۸
0
0
آقای حبیبی تمامی اقتصاد در 30سال گذشته در دست دوستان شما بوده است پس چگونه کمیته ایکس سر واردات شما درآورده است.
به نظر می رسد فرقی برای شما نمی کنه که شمر یا امام حسین در قدرت باشد. چون در هر دو شما حاکمیت مطلق در اقتصاد دارید.
وقتی که خود وارد کننده عزیز می گوید من وارد کرده ام شما دیگه چه میگین؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین