کد خبر: ۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲

23 اردیبهشت؛ اجلاس دبیران سادا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اجلاس دبیران سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) 23 اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، اجلاس دبیران سازمان اسلامی دانشجویان ایران به منظور بررسی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ساز و کارهای اجرایی آن به میزبانی جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، 23 اردیبهشت برگزار می شود.

سیدمجتبی منتظری، سخنگوی سازمان اسلامی دانشجویان ایران در این‌باره اظهار داشت: «سازمان اسلامی دانشجویان ایران این اجلاس را با حضور 60 تشکل دانشجویی از سراسر کشور در راستای مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات برگزار می‌کند».

وی گفت: «هم چنین موضع نهایی سازمان در رابطه با اعلام حمایت از کاندیدای مورد نظر در این اجلاس مشخص می‌شود».

سخنگوی سازمان اسلامی دانشجویان ایران خاطرنشان کرد: «تا زمان برگزاری اجلاس، تشکل‌های دانشجویی عضو این اتحادیه‌ها برگزاری مناظرات ونشست‌های پرسش پاسخ انتخاباتی را با بی طرفی کامل دنبال می کنند.

منتظری با اشاره به اینکه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور وشعور وظیفه تشکلهای دانشجویی است گفت: «تمام تلاش جریان دانشجویی باید در ایجاد فضای با نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها باشد زیرا که گرم بودن فضای سیاسی دانشگاه‌ها لازمه برگزاری انتخاباتی حداکثری است».

وی حمایت از کاندیدای خاص را وظیفه ثانویه تشکلهای دانشجویی دانست و گفت: «اینکه تشکل‌های دانشجویی دارای موضع باشند و به عنوان یک گروه مرجع از کاندیدایی خاص حمایت کنند مبارک است و معرفی کاندیدا توسط تشکل دانشجویی یکی از شاخص های کنش ورزی سیاسی است».

سخنگوی اتحادیه دوم تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معرفی کاندیدا توسط تشکل های مختلف دانشجویی باعث ایجاد فضای پرنشاط سیاسی در دانشگاه ها می شود گفت: «جریان‌ها و تشکل‌های مختلف دانشجویی در آینده اعلام حمایت‌های خود را از کاندیداها اعلان خواهند کرد که سادا نیز در دهه آخر اردیبهشت ماه در اجلاس دبیران سادا، کاندیدای خود را قطعی می‌کند ولی تا آن زمان برگزاری نشست‌های انتخاباتی با حضور نمایندگان جریان‌های مختلف را بطور جدی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد پیگیری می‌کنیم».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین