کد خبر: ۸۷۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۱

واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به دیدار خاتمی با پاسداران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحثهای انتخاباتی اظهار داشت: «سپاه نباید جولان‌گاه احزاب و گروه‌ها شود». 

انتقاد صریح خاتمی از اطلاعیه‌های انتخاباتی به نام سپاه [+]

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در سپاه به مجلس ششم و تیم سابق هسته‌ای [+]
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت الاسلام علی سعیدی در گفتگویی با ایلنا ضمن اظهار بی اطلاعی از جلسه اخیر خاتمی با برخی از مسولین سپاه و ابراز نگرانی وی از مداخله بسیج و سپاه در انتخابات گفت: «نه می‌دانم جلسه چه بوده و نه می‌دانم سپاهیان حاضر در جلسه چه اشخاصی بودند». 

وی تصریح كرد: «البته مسیر كاملا شفاف است ‏موارد ممنوعه را كاملا اعلام كرده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم پاسداری در انتخابات دخالت كند». 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كرد: «از امكانات سپاه در این زمینه نباید استفاده شود سپاه نباید جولان‌گاه احزاب و گروه‌ها شود و متقابلا احزاب و گروه‌ها نیز نباید از سپاه چنین انتظاری داشته باشند چرا كه خارج از وظایف قانونی‌اش است». 

سعیدی تصریح كرد: «البته آنچه به عهده ما است تبیین معیارها و شاخص‌ها بوده و به هیچ عنوان قصد دخالت در انتخابات نیست». 

وی در پایان تاكید كرد: «خواسته سپاه صرفا حضور فعال درعرصه انتخابات بوده و آنچه كه ما به مجموعه سپاه می‌گوئیم بیانی از معیارها و شاخص‌ها است همانگونه كه امام (ره) و مقام معظم رهبری فرموده‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین