کد خبر: ۸۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۳
در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی عنوان شد؛

بادامچیان:‌ صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از شکست احمدی‌نژاد خوشحال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اولین اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این اجلاس گفت: «اصول‌گرایان باید تمام سعی خود را به کار گیرند تا دوباره جبهه متحد اصول‌گرایان تشکیل و ساماندهی شود».

وی در ادامه اظهارکرد: «حزب موتلفه اسلامی بدون افراط و تفریط در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری به وظیفه خود عمل کرده است».

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری هم‌چنین با تاکید بر این‌که با انتخابات ریاست‌جمهوری باید انسجام ملی و دینی خود را به جهان اعلام کنیم، افزود: «در حال حاضر تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم تا با بقیه اصول‌گرایان همراه شویم و نامزد خود را اعلام کنیم که این مساله مرحله اول برای فعالیت‌های انتخاباتی ما بود».

وی افزود: «باید در مرکز و هم‌چنین استان‌ها جبهه متحد اصول‌گرایان را با آهنگ ولایت دوباره تشکیل و ساماندهی کنیم و در این راه از ارتباط با دیگر اصول‌گرایان نباید مایوس باشیم».

عسگراولادی درباره امتیازات نامزد جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز گفت: «دکتر محمود احمدی‌نژاد طی چهار سال گذشته موفق شد گفتمان امام و رهبری را در بعد داخلی و خارجی خوب مدیریت کند».

وی افزود: «ما معتقدیم وی کفایت و شجاعت لازم برای تداوم مدیریت قوه مجریه را دارد و با نشاط و شاداب در خدمت محرومان و مستضعفان است».

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهارکرد: «احمدی‌نژاد خدمات دولت را به اعماق کشور برد و گامی بزرگ برای استقلال و پیشرفت کشور طی چهار ساله‌ کارنامه عملکرد خود برداشت».

وی در ادامه تاکید کرد: «شرکت در انتخابات یک امتحان بزرگ الهی و یک وظیفه بزرگ ملی و دینی است».

بر اساس این گزارش هم‌چنین در این اجلاس محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «وحدت در میان اصول‌گرایان برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا ضرورت دارد».

وی با اشاره به موفقیت جبهه متحد اصول‌گرایان در انتخابات مجلس هشتم اظهارکرد: «اگر اصول‌گرایان در انتخابات مجلس هشتم اتحاد نداشتند این مجلس چنین مجلس اصول‌گرایی نمی‌شد».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: «در حال حاضر زمینه برای وحدت اصول‌گرایان آماده است؛ زیرا جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت ایثارگران، رایحه خوش خدمت و دیگر اصول‌گرایان نامزد مورد نظرشان را که آقای احمدی‌نژاد است، اعلام کرده‌اند و به نوعی در حال حاضر جبهه متحد اصول‌گرایان به صورت نانوشته تشکیل شده است».

حبیبی ادامه داد: «به تمام احزاب و تشکل‌های اصول‌گرا توصیه می‌کنیم موضوع جبهه متحد اصول‌گرایان را جدی‌تر از گذشته ادامه دهند».

هم‌چنین در این اجلاس اسدالله بادامچیان قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «فرهنگ حزب موتلفه اسلامی فرهنگ فقاهت، روحانیت و ولایت است و بر اساس وظیفه خود عمل می‌کند».

بادامچیان تاکید کرد: «در حال حاضر سه ضلع اصول‌گرایان به دلیل وجود کاندیدای مشترک در انتخابات ریاست‌جمهوری باید دوباره جبهه متحد اصول‌گرایان را فعال کنند».

وی در ادامه به کارآمدی مجلس هشتم اشاره و اظهارکرد: «وحدت اصول‌گرایان در انتخابات مجلس هشتم باعث به وجود آمدن مجلسی اصول‌گرا شد که کارآمدی این مجلس مورد تائید مقام معظم رهبری قرار گرفته است».

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: «تمام تلاش خود را برای وحدت اصول‌گرایان در مجلس انجام داده‌ایم که این نکته بسیار مهم و استراتژی ارزشمندی است».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: «در موقعیت فعلی نظام کدام نامزد است که دشمن خواهان او نیست. اگر احمدی‌نژاد در انتخابات آینده رای نیاورد در صحنه بین‌المللی چه کسانی خوشحال می‌شوند؟ پاسخ این سوال کاملا مشخص است، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از رییس‌جمهور شدن دوباره احمدی‌نژاد به شدت ناراحت می‌شوند».

بادامچیان افزود: «اصول‌گرایان باید در سایه یک استراتژی صحیح و در سایه آهنگ ولایت و اخلاق اسلامی به جای رقیب کوبی، امتیازات نامزد خود را تبلیغ و ترویج کنند».

وی با بیان این‌که رساندن مردم به وظیفه شرکت در انتخابات کار بسیار مهمی است، تاکید کرد: «خط انسجام، اعتدال و هماهنگی و پرهیز از هرگونه منفی‌گویی و همچنین تبیین صحیح استراتژی خود و آرام‌سازی فضا از مواضع حزب موتلفه اسلامی بوده و خواهد بود».

هم‌چنین در این اجلاس محمدکاظم انبارلویی رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی نیز به بیان اخبار و تحلیل شرایط انتخابات پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
احمدی نژاد بره....
اشکال نداره بزار خوشحال بشن...
اون وقت ما هم می تونیم راحت تر زندگی کنیم...
اصلا بره غزه رئیس جمهور اونجا بشه!!
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
مرحبا به شما اصولگرایان و رییس جمهورتان آقای احمدی نژاد
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
اتفاقا بسیار ناراحت می شوند چون دیگر نمی توانند پس از شعارهای ایشان مظلوم نمایی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۲
0
0
پس با این اوصاف در ایران هم هرکسی که به احمدی نژاد رای ندهد یا صهیونیست است یا جاسوس آمریکا.
پس برای پیدا کردن این جاسوسان ملعون آمریکا و اسرائیل بهتر است آقایان ترتیبی بدهند که رای مردم قبل از ریخته شدن به صندوق چک شود تا در صورتی که نام احمدی نژاد نبود همانجا به جرم جاسوسی اعدام شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین