کد خبر: ۸۷۸۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
تبلیغات

بهترین سایت برای خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین

کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا شناخته شده است، این کتاب به ماهیت قدرت و چگونگی دستیابی به آن صحبت می‌کند.
بهترین سایت برای خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین
آفتاب‌‌نیوز :

کتاب ۴۸ قانون قدرت یکی از تاثیرگذار‌ترین کتاب‌های ۱۰۰ سال گذشته در زمینه رشد شخصی و ساختن شخصیتی قدرتمند است. رابرت گرین با سال‌ها تحقیق و مطالعه درباره افراد قدرمند تاریخ این کتاب را در ۴۸ فصل (قانون) نوشته است.

در ادامه این متن با این کتاب آشنا می‌شوید و بهترین سایت خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا شناخته شده است، این کتاب به ماهیت قدرت و چگونگی دستیابی به آن صحبت می‌کند.

اگر یک کارمند معمولی در اداره خود هستید، یا یک کارآفرین با ده نفر پرسنل، یا یک زن خانه‌دار هستید، باز هم این کتاب می‌تواند روی زندگی شما تاثیرگذار باشد، هیچ‌وقت اهمیت قدرت را دست کم نگیرید.

این کتاب مانند یک راهنما تمام نکات لازم را به شما آموزش می‌دهد تا به اعتماد به نفس کافی دست پیدا کنید، به اهدافتان نزدیک‌تر شوید و در نهایت به شخصی قدرتمند تبدیل شوید.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اولین مزیت مطالعه کتاب ۴۸ قانون قدرت آشنایی با شخصیت‌های بزرگ و قدرتمند تاریخ است، انسان‌هایی که سرنوشت میلیون‌ها نفر را تغییر داده‌اند و حتی شاید سرنوشت انسان‌های امروزی را رقم زده باشند.

همواره کسب اطلاعات درباره افراد مشهور که سال‌ها پیش زندگی می‌کردند حاوی نکات و اطلاعات مهمی هست که از هر زاویه‌ای نگاه کنیم در زندگی ما مفید هستند.

دومین مزیت مطالعه این کتاب بهبود روابط ارتباطی است، رابرت گرین بار‌ها به ما گوشزد می‌کند که به مقدار لازم صحبت کنیم و به خاطر اینکه صرفا آدم خوش صحبتی باشیم تمام راز‌ها، هدف‌ها و برنامه‌های خود را برای دیگران بازگو نکنیم.

بهترین سایت برای خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین

با یادگیری نکات لازم درباره ارتباط با دیگران، می‌توانیم از این موضوع در جهت رسیدن به اهداف خودمان استفاده کنیم، مثلا چه موقع صحبت کنیم و چه مقدار اطلاعات از حرف‌های ما منتقل شود.

سومین مزیت که درواقع مهم‌ترین دلیل مطالعه کتاب ۴۸ قانون قدرت است، ارتقای قدرت شخصی ماست. همه ما آرزو‌های بزرگی داریم و می‌خواهیم در زندگی به جایی برسیم، شخصی قدرتمند و یا حتی به یک سیاست‌مدار تبدیل شویم. ولی آیا بدون آموزش و اطلاعات می‌توان به فردی قدرتمند تبدیل شد؟

رابرت گرین با بررسی ۴۸ قانون اصلی قدرت، فرمول تبدیل شدن به فردی قدرتمند را در اختیار ما قرار داده است که با مطالعه این کتاب به آن دست پیدا می‌کنیم.

رابرت گرین کیست؟

رابرت گرین نویسنده و سخنران مشهور اهل آمریکا است. کتاب‌های او در زمینه روش‌ها و استراتژی‌های مختلف درباره کسب قدرت و طبیعت انسانی است.

گرین در سال ۱۹۹۰ برای اولین بار نویسندگی را آغاز کرد و با منتشر کردن کتاب ۴۸ قانون قدرت به شهرتی جهانی دست پیدا کرد.

از دیگر کتاب‌های رابرت گرین می‌توان به کتاب‌های ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰ ام و قوانین طبیعت انسان اشاره کرد.

گرین علاوه بر نویسندگی یک مشاور و سخنران عالی هم به شمار می‌آید، بسیاری از سازمان‌ها و افراد از تجربیات این نویسنده بهره‌مند می‌شوند. رابرت گرین در رسانه‌های مختلفی همچون نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال حضور داشته و برای مردم سخنرانی کرده است.

نظر مردم درباره این کتاب چیست؟

سال ۱۹۹۸ برای اولین بار کتاب ۴۸ قانون قدرت به چاپ رسید و تا کنون نظرات و نقد‌های مختلفی را دریافت کرده است، عده‌ای از خوانندگان به دلیل بررسی شخصت‌های بزرگ دنیا در این کتاب توسط نویسنده، از این کتاب به نیکی یاد می‌کنند و مطالب این پژوهش علمی‌تاریخی را بسیار ارزشمند و مفید می‌دانند. در طرف مقابل عده دیگری این کتاب را به دلیل رویکرد تند و قوانین سخت گیرانه مورد نکوهش قرار می‌دهند و معتقد هستند که با رفتار‌های اخلاقی جامعه انسانی ما مغایرت دارد و توصیه‌های کتاب غیر اخلاقی هستند.

برخی دیگر نیز معتقد هستند که نمی‌شود ماهیت قدرت را در این ۴۸ قانون خلاصه کرد و ابعاد قضیه بسیار گسترده‌تر است. به طور کلی اکثر خوانندگان مطالب این کتاب را مفید و مثبت می‌دانند، ولی معتقد هستند هرکس باید بر اساس زندگی شخصی خودش تصمیم بگیرد و شاید نیاز باشد برخی از این قوانین "به شکلی دیگر" در زندگی روزمره مورد استفاده قرار بگیرند.

بهترین سایت برای خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین

بهترین سایت خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت بدون سانسور

کتاب ۴۸ قانون قدرت بدون سانسور در ایران توسط نشر نسل نواندیش به چاپ رسیده و در کتاب فروشی آنلاین سراج بوک با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان از سراج بوک فقط به کتاب ۴۸ قانون قدرت خلاصه نمی‌شود، بانک کتاب سراج بوک با ارائه بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب روانشناسی در ژانر‌های مختلف از جمله کتاب‌های خودسازی و توسعه فردی، کتاب‌های انگیزشی و موفقیت، کتاب‌های پرورش و کنترل ذهن و مغز، کتاب‌های عزت نفس و موفقیت زنان، کتاب‌های ارتباطات عمومی و عاطفی، زندگینامه و کتاب‌های فلسفی به یکی از بهترین سایت‌های خرید کتاب در ایران تبدیل شده است.

ارسال سریع به سراسر کشور یکی از ویژگی‌های مهم سراج بوک بوده که باعث استقبال گسترده از این کتابفروشی اینترنتی شده است.

در حال حاضر با توجه به تخفیفات بدون محدودیت و ارسال رایگان کتاب در سراج بوک، این کتابفروشی را به عنوان بهترین سایت خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت در ایران انتخاب کردیم و در صورت تمایل می‌توانید با خیال آسوده از این فروشگاه معتبر، ثبت سفارش کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین