کد خبر: ۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۴

یک فرصت تبلیغاتی دیگر؛ هدیه رسانه ملی به احمدی‌نژاد!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد، یکشنبه‌شب در یک گفتگوی زنده تلویزیونی درباره مسائل روز کشور سخن خواهد گفت. 

احمدی‌نژاد فردا شب به تلویزیون می‌رود [+]

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، فرصت حضور در در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، در حالی فردا شب، بار دیگر در اختیار احمدی‌نژاد قرار می‌گیرد که تنها 41 روز به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است و این در حالی است که صدا و سیما علاوه بر این، همچنان به پوشش گسترده برنامه‌های روزانه احمدی‌نژاد و از جمله سفرهای استانی وی ادامه می‌دهد.

پیش از این مسؤولان دولت و صدا و سیما عنوان می‌کردند که پوشش خبری عملکرد دولت نهم، که در راستای انجام وظایف آن صورت می‌گیرد، جزء تکالیف صدا و سیما است. اما مشخص نیست یک گفتگوی تلویزیونی که به احتمال فراوان و طبق رویه قبلی، احمدی‌نژاد در آن متکلم وحده خواهد بود، چه ارتباطی با انجام وظایف و مأموریت‌های دولت دارد.

البته هفته پیش گفته شد که احمدی‌نژاد به مسؤولان صدا و سیما توصیه کرده است که در مدت باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات، «در 3 سفر استانی باقیمانده دولت در دور دوم، رسانه ملی به‌گونه‌ای عمل کند که شائبه تبلیغاتی بودن ایجاد نشود»، [+] که سفر احمدی‌نژاد به شیراز و حجم گسترده تبلیغات تلویزیون در این خصوص، نشان داد که یا اساساً چنین توصیه‌ای نشده بود و یا رسانه ملی که در محافل سیاسی از آن به عنوان رسانه «جمعیت ایثارگران» یاد می‌شود، همچنان ساز خود را می‌زند!

این در حالی است که سه نامزد مطرح شده دیگر، تا کنون فرصت حضور در هیچ‌یک از برنامه‌های رسانه به اصطلاح ملی را نیافته‌اند.

گفتنی است، گفتگوی زنده فردا شب احمدی‌نژاد در تلویزیون، حداقل، پنجمین حضور وی در چنین برنامه‌هایی، از تیرماه گذشته تا کنون خواهد بود. [+][+][+][+] آخرین حضور احمدی‌نژاد در چنین برنامه‌هایی، کمتر از 75 روز قبل صورت گرفت.

نحوه اجرای این گفتگوها، و عدم پرسش سوالات اساسی از احمدی‌نژاد در چنین برنامه‌های تلویزیونی، انتقادات فراوانی را برانگیخته است. صدا و سیما، پس از به قدرت رسیدن احمدی‌نژاد، از برگزاری برنامه‌های چالشی، جهت نقد عملکرد دولت نهم به شدت پرهیز می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
خدایا صبر ما تمام شده است ، به دادمان برس !
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
اگر آقايان واقعا راست ميگويند از بين مردم كسي را بعنوان مصاحبه گر انتخاب كنند تا مردم حداقل از زبان " يكي از جنس خودشان" بتوانند سوالات را بدون ملاحظات شغلي ! كه هميشه در مصاحبه تلويزيوني حضرتش به وضوح قابل رؤيت است ، داشته باشند . آنوقت ببينيم واقعا اين رسانه ملي است و اين شخصيت از جنس مردم به سوال يكي از جنس مردم چگونه پاسخ ميدهد .
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
شما را به خدا اینقدر جناحی عمل نکنید .عزت و اقتداری که
ایران در چند سال اخیر کسب کرده مرهون زحمات شبانه روزی این
مرد خستگی ناپذیر است اوییکه خارچشم دشمنان و محبوب محرومان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
من هم نظر اون عزیزمون رو تایید می کنم البته نظر بقیه دوستان هم محترمه
واقعا رییس جمهور احمدی نژاد خیلی زحمت کشید
شما که میگین میر حسین موسوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
قربون رييس جمهور عزيز برم بازم خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
خدا لعنت كند شيطان رجيم را كه چقدر عالي آخرت برخي را اين روزها براي دنياي ديگران خراب مي‌كند. چرا اينقدر فريب وسوسه‌هاي شيطان را مي‌خوريد و اينهمه پشت سر خدمتگزاران واقعي و مخلص مردم حرف مي‌زنيد. خدا شما را به راه راست هدايت فرمايد و اسلام و انقلاب را از شر فتنه‌ها و آفات داخلي و خارجي مصون بدارد. انشاء الله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین