کد خبر: ۸۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۰۹

جوانفکر:‌ سفرهای احمدی‌نژاد تا آخرین لحظه ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگویی با اعتمادملی به ابهاماتی که در مورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور، استفاده از افراد دولتی در ستادهای احمدی‌نژاد و کمیته صیانت از آرا پاسخ داده است.
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد در این گفتگو که در شماره روز یکشنبه اعتماد ملی منتشر شده است، در مورد تشکیل کمیته صیانت از آراء اظهار داشته است: «طرح این‌گونه مسائل می‌تواند متاثر از انگیزه‌های سیاسی و قدرت‌طلبانه و روشی برای فرار از پذیرش آرا و اراده مردم باشد. خدشه وارد کردن در نتایج آرا پیش از برگزاری انتخابات، رفتار نادرستی است که بعضا ممکن است با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست‌های احتمالی به کار گرفته می‌شود. از اینکه لفظ شکست را در این زمینه به کار می‌برم متاسفم زیرا دیدگاه و الگوی انتخاباتی برخی افراد و احزاب و گروه‌ها برپایه برد و باخت یا پیروزی و شکست، تعریف و تنظیم می‌شود. چنین نگرشی از الگوهای غربی گرفته شده و ما آن را قبول نداریم».

وی همچنین در مورد سفرهای استانی دولت نهم گفته است: «متاسفانه، مخالفان دولت همواره و از اولین سفر استانی دولت، شروع به کارشکنی و طرح شبهات گوناگون ذهنی در میان مردم کردند تا مانع از اجرای این برنامه مهم دولت شوند. سفرهای استانی یک کار پرزحمت و طاقت فرسا برای دولتمردان است اما انگیزه‌های ایمانی و انقلابی دکتر احمدی‌نژاد، یک پشتوانه اصلی و مهم برای پیشبرد موفق و پرثمر این کار بوده است. خوشبختانه سفرهای استانی رئیس‌جمهور و دولت، اکنون به یک مطالبه ملی تبدیل شده است و هیچ‌یک از نامزدها نمی‌توانند بدون توجه به این خواست عمومی یا مقابله با آن، نظر مثبت مردم را در انتخابات به سوی خود جلب کنند بنابراین بنده معتقدم که ادعای تبلیغاتی و انتخاباتی بودن این سفرها، از منطق قابل قبولی برای افکار عمومی برخوردار نیست».

 وی افزوده است: «دولت نهم تا آخرین لحظه از فرصت‌های پیش روی خود برای انجام وظایف سنگینی که برعهده دارد، استفاده خواهد کرد». 

جوانکفر همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص "شائبه استفاده از نیروهای دولتی در برخی ستادهای احمدی‌نژاد" گفته است: «آنچه در مورد مازندران مطرح شد، شایعه‌ای بیش نبود و مقامی که از او به عنوان رئیس ستاد مردمی آقای احمدی‌نژاد نام برده شده بود، این شایعه را تکذیب کرد و بعدا هم معلوم شد که رئیس ستاد شخص دیگری است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین