کد خبر: ۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶

حامیان دولت: احمدی‌نژاد نان مسیح مهاجری را قطع کرده است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک رسانه حامی احمدی‌نژاد به سخنان حجت‌الاسلام مسیح مهاجری در ارتباط با لزوم رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد توسط شورای نگهبان واکنش نشان داد و مسیح مهاجری را متهم کرد که تا قبل از روی کار آمدن احمدی‌نژاد، از محل واسطه‌گری میان رهبری و رئیس‌جمهور امرار معاش می‌کرده است!

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این سایت حامی دولت نهم، با حمله به حجت‌الاسلام مسیح حمهاجری نوشت: «با روی کار آمدن دولت اصولگرای احمدی‌نژاد واسطه‌ها میان رهبری و رئیس‌جمهور حذف شده و به تعبیر دیگر نان افرادی که از محل ادامه این روند امرار معاش می‌کردند، قطع شده است».
 
این سایت در ادامه افزوده است: «به نظر می‌رسد که این موضوع در سوزش افرادی نظیر مهاجری مؤثر بوده و قصد دارند این مسئله را با هتاکی و ادعاهای عجیب و غریب جبران کنند».

گفتنی است حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی عصر روز چهارشنبه، در یکی از بی‌سابقه‌ترین سخنرانی‌های انتقادی خود در دیدار با هسته مرکزی نسیم ٨٨، خواستار رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان شد ودلیل ان را هم دروغگویی‌های شخص رییس دولت نهم دانست. [+]

این مشاور رییس جمهور سابق با طرح این سوال که "چرا احمدی‌نژاد نه؟" گفت: «مسائل اقتصادی که در صحبت‌های دوستان هم به آن اشاره شد، مهم است اما زیربنا نیست. آن چه زیربناست و به ارزش‌ها برمی گردد، "صداقت" است و در مکتب دولت فعلی دروغ گفتن مستحب مؤکد و واجب است؛ یعنی به شدت و بدون هیچ ابایی دروغ می‌گویند. ما تا قبل از این دولت در سطح ریاست جمهور دروغ نداشتیم. البته یک سری دروغ‌ها واجب بود آن هم مختص دوران جنگ بود، به این معنا که برای جنگ روانی تعداد کشته‌ها و اسیران دشمن را بیشتر می‌گفتند و از این دست مسائل، غیر از این چیز دیگری نبود چراکه آن‌ها در مکتب امام پرورش یافته بودند و صداقت داشتند. مثلا شهید بهشتی مجسمه صداقت و پاکی بودند. اما این دولت با دروغ و فریب تا این جا مانده است و این برای ملت ما که انقلاب اش یک انقلاب فرهنگی و ارزشی بود و همه چیز در آن باید برحسب ارزش‌ها و معنویت باشد، بزرگ ترین خسران است».

مهاجری با برشمردن دروغ‌هایی که این دولتیان فعلی گفته است اظهار داشت: «یکی از دروغ‌هایی که شاید عوام متوجه نشوند اما خواص می‌فهمند "ادعای پیروی از ولایت فقیه" است. ما در طول این سی سال دولتی نداشتیم که تا این حد نسبت به رهبری و مراجع تقلید بی اعتقاد باشد و البته از آن طرف سنگ آن را هم به سینه بزند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
شما هر چي بگين هر كاري بكنين اين ملت فهيم فقط به موسوي راي خواهند داد شما ماهيتتان براي همگان روشن شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
زنده باد حقيقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
0
درود و هزاران درود به دوستی گفته شما هر چي بگين هر كاري بكنين اين ملت فهيم فقط به موسوي راي خواهند داد افرین به ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
0
درود و هزاران درود به دوستی گفته شما هر چي بگين هر كاري بكنين اين ملت فهيم فقط به موسوي راي خواهند داد افرین به ملت ایران
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۰
0
0
با سلام خدمات شما، ضمن عرض تشکر از مطالب جالب می خواستم از شما خواهش کنم در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید. این وبلاگ کاملا بی طرف نظرسنجی می کنه!
ممنون از یاری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین