کد خبر: ۸۷۹۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

مهدی رحمتی: مقابل شمس‌آذر بخت و اقبال با نساجی یار نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما در بخش تاکتیکی و ایجاد موقعیت رو به پیشرفت است، اما امروز بخت و اقبال با ما یار نبود چه بسا موقعیت‌های گل تک به تک داشتیم، ولی از دست دادیم.
مهدی رحمتی: مقابل شمس‌آذر بخت و اقبال با نساجی یار نبود
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهار کرد: اولین نکته‌ای که درباره بازی باید بگویم این است که ساعت برگزاری بازی خوب نبود و ما زمان خوبی بازی نکردیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی روی تیم شمس‌آذر انجام داده بودیم و اولین موقعیت بازی را ما خلق کردیم. امروز با اینکه دو بار عقب افتادیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و ببریم. چهار و پنج موقعیت گل داشتیم.

رحمتی بیان کرد: تیم ما در بخش تاکتیکی و ایجاد موقعیت رو به پیشرفت است اما امروز بخت و اقبال با ما یار نبود. چه بسا موقعیت‌های گل تک به تک داشتیم ولی از دست دادیم.

وی گفت: به تیم شمس‌آذر خسته نباشید می‌گویم. ما هم باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا به امید خدا شرایطمان را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم. در نیم‌فصل باید به دنبال بازیکن برویم و کمبود بازیکن را برطرف کنیم.

این مربی فوتبال بیان کرد: امروز ما در نیمه اول موقعیت خلق کردیم و در بین دو نیمه خود را آماده گل‌زنی کرده بودیم و با ورود به زمین گل زدیم و در شرایطی گل دوم را خوردیم که سوار بازی بودیم. بازیکنان باید مسئولیت‌پذیرتر باشند.

وی گفت: ما دو بازی معوقه داریم و می‌توانیم از این دو بازی امتیاز بگیریم و در جدول به جایگاه خوبی برسیم، ضمن اینکه هواداران حق دارند. آنها برد می‌خواهند و من از هواداران عذر می‌خواهم اما مطمئن باشند که تیم به شرایط خوب برمی‌گردد.

رحمتی تصریح کرد: بعد بازی با ذوب‌آهن برای اینکه دست مسئولان تیم باز باشد و تحت فشار نباشند استعفا کردم ولی بعد از آن در جلسات هیات مدیره، هم اعضای هیات مدیره و هم شخص مالک تیم حمایت کردند و ما روند جدیدی را آغاز کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین