کد خبر: ۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۴

بزرگ‌ترین نقطه ضعف اصلاح‌طلبان از نگاه ابطحی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يک عضو شورای مركزی مجمع روحانيون مبارز گفت: «بزرگترين بحران اصلاح‌طلبان نداشتن رسانه است و جريان اصولگرا هم روی اين نقطه ضعف اصلاح طلبان برنامه‌ريزی كرده است».

محمدعلی ابطحی در گفت و گو با ايسنا با اشاره به رسانه‌های اينترنتی خاطرنشان كرد: «گرچه رسانه‌های مجازی فرصت خوبی برای اصلاح‌طلبان ايجاد كرده است، اما مشكل اين رسانه‌ها اين است كه مخاطب خاص دارد. برای رسيدن به جامعه امكانات عمومی می‌خواهيم كه به صورت مساوی ميان دو جناح تقسيم نشده است حتی گاهی رعايت مسايل اخلاقی هم نمی‌شود».

وی با اشاره به شيوه روسای جمهور قبلی در مواجهه با امكانات رسانه‌ای خود اظهار كرد: «به ياد دارم هاشمی رفسنجانی در مرحله دوم كانديداتوری خود به نماز جمعه نمی‌رفت تا از اين امكان به نفع خود استفاده نكند. يا خاتمی در اسفند 79 به دفتر گفته بود كه تا انتخابات رياست جمهوری هشتم برنامه‌های خبری برايش نگذارند. اما به نظر می‌رسد اين مسايل در حال حاضر مورد توجه نيست».

وی درباره درباره احتمال اجماع در جريان اصولگرا گفت: «تصور من اين نيست كه اصولگرايان امكان اين را داشته باشند پشت كس ديگری بروند، اما آن‌ها مسلما پشت احمدی‌نژاد می‌روند و ترجيح می‌دهند بر او اجماع كنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
آقای ابطحی من اصولگرایم و پشت موسوی هستم چون موسوی نه اصلاح طلب و نه اصولگرا به تنهایی است. بلکه او هر دو را داراست و جامعه ما به همین نیاز دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
مشکل اصلی اصلاح طلبان این است دین و انقلاب را وسیله ای قرار دادند تا به دنیای خود برسند وگرنه از هر وسیله و رسانه ای از داخل و خارج استفاده کردند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین