کد خبر: ۸۸۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵

استقبال مردم ساری از مهندس موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میرحسین موسوی ساعت شش صبح روز دوشنبه برای دیدار با مردم مازندران به شهرستان ساری وارد شد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، میرحسین موسوی در لحظه ورود به فرودگاه ساری با استقبال گرم مردم این شهر روبه‌رو شد. 

بنابراین گزارش جمعیت حاضر از موسوی با شعار؛ صلی علی محمد یار امام خوش‌آمد اسقبال کردند. موسوی سپس جهت ادای احترام و گرامی داشت مقام شهدا به گلزار شهدای ساری رفت. 

در مراسم گلزار شهدا میرحسین موسوی مورد اسقبال جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان جنگ تحمیلی و و جمعی از مردم قرار گرفت. 

در این مراسم برادی شهید کلبادی از شهدای ساری، طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به نخست وزیر دفاع مقدس حضور وی در ساری را مایه خیر و برکت برای این شهر دانست و گفت: «امیدواریم موسوی در از بردن امیال شیطانی از جامعه موفق باشند». 

موسوی پس از آن در بر سر مزار 6 برادر شهید حاضر و با قرائت فاتحه به مقام مشامخ شهدا ادای احترام کرد. 

حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان که تعدادی با ویلچر در فرودگاه حضور داشتند، قابل توجه بود.
پدر و مادر سه شهید حجازی از شهدای شهرستان گلوگاه نیز با اهدای دسته گل و انداختن شال سبز به گردن میرحسین موسوی، به وی خوش آمد، گفتند. 

هنگام حضور مهندس موسوی در گلزار شهدا، خیابان‌های اطراف گلزار شهدا پر از جمعیت شد و این خیابان‌ها در ساعت اولیه صبح با ترافیک سنگین مواجه شدند. 

مردم ساری در گلزار شهدا با شعارهای «صلی علی محمد یار امام خوش آمد»، «درود بر خاتمی، سلام بر موسوی»، «موسوی خط امام حمایتت می‌کنیم»، «صلی علی محمد بوی بهشتی آمد»، «صلی علی محمد بوی صداقت آمد» مهندس موسوی را مورد حمایت خود قرار دادند.

جمعی از نمایندگان مجلس استان اعم از یوسف نژاد نماینده ساری، محسنی نماینده نوشهر و نریمان نماینده بابل نیز در میان استقبال کنندگان به چشم می خوردند. 

جمعت کثیر استقبال کننده هنگام نثار گل مهندس بر مزار شهیدان، شعارهای «سلام بر موسوی، درود بر شهیدان» و «موسوی خط امام، حمایتت می‌کنیم» سر دادند. 

بنابر این گزارش مهندس موسوی پس از اتمام مراسم در گلزار شهدا به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری رفت. 

نخست وزیر دفاع مقدس با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، دیدار و در نشستی خصوصی با وی به گفت وگو پرداخت. 

آیت الله طبرسی نیز طی سخنانی مشارکت مردم در انتخابات را ضروری دانست و گفت: «رای در دست مردم است و ما فقط مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم».
 
وی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و اظهار داشت: «جنگ روزنامه‌ای و تهمت و افترا جایز نیست».
 
موسوی پس از آن، برای دیدار با آیت‌الله صدوقی، یکی از روحانیون برجسته مازندران، مسیر را پیاده طی کرد و مردم با شعارهای «صلی علی محمد، بوی خمینی آمد» و «موسوی به شهر ما خوش آمدی» وی را همراهی کردند. 

پس از این دیدار نیز موسوی در بیت آیت‌الله نظری، یکی دیگر از علمای استان مازندران حضور یافت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین