کد خبر: ۸۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸

هدایتی برود، رحمتی به پیروزی نمی‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اختلافات مدیرعامل و رییس هیات مدیره پرسپولیس که تا پیش از این همیشه تکذیب می‌شد حالا حتی فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل و انتقالات را هم تحت‌تأثیر قرار داده است.

عباس انصاری‌فرد وقتی چند هفته قبل برای جذب مهدی رحمتی ابراز تمایل کرد، خیلی امیدوار بود که دروازه‌بان ملی‌پوش مس اولین صید پرسپولیس باشد اما تا امروز هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته و دلیل آن هم به رییس هیات مدیره باشگاه مربوط می‌شود.

به طوری که رحمتی بعد از دریافت پیغام مدیرعامل پرسپولیس، در تماس با حسین هدایتی وضعیت ادامه همکاری او با باشگاه را جویا شده و گفته که تنها در صورت ماندن رییس، حاضر است سرخپوش شود. هدایتی هم در صحبت با رحمتی گفته بود که جدایی‌اش حتمی است و همین مسأله شروع مذاکرات را تا امروز به تعویق انداخته است.

از طرف دیگر هدایتی که خیلی زودتر از مدیرعامل با آرفی صحبت کرده بود وقتی خبر توافق پنهانی انصاری‌فرد با این بازیکن را شنید حسابی معترض شد. او در حالی مخالفت خود با جذب آرفی را با انصاری‌فرد در میان گذاشت که در صحبت‌های خصوصی‌اش مدعی شده بود چون قرار است هزینه‌های این انتقال را خودش بپردازد همه چیز باید با نظر مستقیم او صورت بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین