کد خبر: ۸۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۵

رسایی: احمدی‌نژاد پذیرفت که درباره حج بد عمل شده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید رسایی، خبر از آن داد که احمدی‌نژاد پذیرفته که در موضوع الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان گردشگری بد عمل شده است. البته رسایی مشخص نکرد که از نگاه احمدی‌نژاد، چه کسی مقصر اصلی در بد عمل شدن در چنین قضیه‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، نماینده طیف حامی احمدی‌نژاد مجلس شورای اسلامی در مطلبی که روز دوشنبه در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرد، در تشریح جلسه خصوصی نیم‌ساعته‌ خود با محمود احمدی‌نژاد، درباره موضوع الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان گردشگری، نوشت: «اشکالات مطرح در خصوص اصل الحاق این سازمان به میراث فرهنگی و همچنین نحوه تعیین سرپرست حج و زیارت را به‌ویژه با توجه به حساسیت‌های درستی که نسبت به آقای مشایی است را با ایشان در میان گذاشتم، همچنین شایعاتی را که در خصوص مخالفت رهبر انقلاب با این الحاق شنیده می شد، مطرح کردم».

رسایی اضافه کرد: «همه می‌دانند که ویژگی احمدی نژاد این است که به راحتی تغییر رأی نمی‌دهد، اما آن روز خیلی راحت پذیرفت که در این باره بد عمل شده و تأکید کرد که اساساً ارتباطش با رهبر انقلاب به شکلی نیست که برخی تصور می‌کنند».

وی همچنین افزود: «احمدی نژاد یادآوری کرد که پس از شرکت در اجلاس دوربان ... به دیدار رهبر معظم انقلاب نرفته و امشب خواهد رفت و در خصوص مسئله الحاق حج آنچه مورد نظر رهبری باشد، مبنای عمل قرار خواهد داد».

رسایی درباره تصمیم احمدی‌نژاد درباره مقصر یا مقصران احتمالی این عمل بد توضیحی ارائه نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
در مورد تغییر برخی مدیران شایسته در آستانه انتخابات
به دلیل ملاقات نوروزی با میر حسین چه؟
مدیر عامل ایران خورو
مدیر بانک ملی ایران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین