کد خبر: ۸۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۳

رضایی به ضرغامی: می‌خواهم با احمدی‌نژاد مناظره کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن رضایی، که در روزهای گذشته رسماً نامزدی خود را در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد، روز دوشنبه با ارسال نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، ضمن انتقاد از روند برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما، آمادگی خود را برای برگزاری مناظره با محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس ضرغامی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران


با سلام و احترام؛
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری در پیروزی‌های ملت ایران در طول انقلاب و دفاع مقدس داشته و در سابقه خود، فعالیت‌های درخشانی در ترغیب، تشویق و اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری دارد.

جنابعالی واقف هستید که تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی به اجزاء آن از جمله مردم‌سالاری دینی ارتباط دارد که این مهم از طریق حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات دست یافتنی است. رویه همیشگی صدا و سیما، آغاز فعالیت‌های چشمگیر رسانه‌ای برای برگزاری شکوهمند انتخابات از چند ماه قبل از تاریخ انتخابات بوده است لیکن در شرایط فعلی با وجود آنکه فرصت کمی به روز اخذ رای باقی مانده هنوز تحرک لازم در صدا و سیما مشاهده نمی‌شود.

نکته دیگر آن است که عدم برگزاری مناظرات تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری، موجب فقدان شفافیت و اطلاع رسانی کامل است که ظلم بزرگی به مردم و تصمیم گیری ملی به حساب می‌آید.

لذا به نظر می‌رسد به منظور شکل‌گیری یک رقابت سالم و واقعی و تحرک انتخاباتی‌، مناسب است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا نامزدهای انتخاباتی با شرکت در میزگردهایی در معرض پرسش های علمی و فنی قرار گیرند و مهمتر آنکه مناظره‌هایی بین آنان برگزار گردد تا افکار عمومی هر چه بیشتر با برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدها آشنا شوند.

اینجانب برای برگزاری مناظره با هر سه نامزد انتخاباتی به ویژه آقایان موسوی و احمدی‌نژاد اعلام آمادگی می‌کنم. امیدوارم رسانه ملی در انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی‌، علی‌الخصوص در شرایط حساس فعلی بیش از پیش قرین توفیق باشد. 

محسن رضایی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
مطمئن باش اونم قبول می کنه !
ناشناس
|
Austria
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
با سلام و خسته نباشيد

جاي تاسف فراوان است كه راديو و تلويزيون ايران كه بايد در خدمت مردم باشد حتي اجازه نمي دهد نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري اينده بتوانند نظرات و سياست هاي خود را براي مردم بازگو كنند.
متاسفانه من خبرهاي خبرگزاري دولتي ايران را مي بينيم كه تنها محلي براي تبليغات كامل آقاي احمدي نژاد در انتخابات اتي است.
از مسوولان راديو و تلويزيون سوال مي شود انان با چه اجازه اي مي توانند تا اين حد پيش روند كه حتي از سفرهاي انتخاباتي ديگر نامزدها و هچنين يك مناظره انتخاباتي بين نامزدها كه اين روش حتي در فقيرترين كشور آفريقايي نيز اعمال مي شود خودداري مي كنند.
آنوقت از عدم دمكراسي در اروپا و يا آمريكا و غيره سخن مي گويند..
من اميدوارم و با تمامي وجود ارزو دارم پس از روي كار امدن آقاي موسوي در دولت جديد اين افرادي كه مسووليت چنين رسانه هاي مهمي را برعهده دارند و با ديكتاتوري محض تمامي قدرت را در اختيار گرفته و اجازه پخش حتي نظرات و سياست نامزدهاي رياست جمهوري اينده را نمي دهند هر چه زودتر بركنار نمايد.
همچنين از اين سايت آفتاب نيوز كه اينگونه حقايق را منتشر مي كند قلبا تشكر مي كنم.
خدا را شكر كه ما شما را داريم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین